Det kan være du skal tage en pause og være i din sorg. det er OK at sørge. Jeg mistede efter NF, hvor vi fandt ud af at vores spunk var meget syg og jeg måtte føde den i uge 15, hvorefter vi har begravet den og alt det der nu skal til. Men det er en stor sorg, fordi man jo elsker, allerede fra der kun er 2 streger på testen... Det er et tab og en sorg du har oplevet.
Det er OK at være i den og det er OK at leve med den. Den vil altid være der, men det vil blive mindre.
Hvis du ikke er klar til at blive gravid ligenu, så skal du vente. Jeg måtte tage mig en pause, efter vores tab og nu er jeg 'på' igen.. Og vil så jo - som det er - gerne være gravid NUUUUU, men der sker ikke rigtig noget, desværre...

MEN - det er sikkert en del af din sorg process at du har alle de der tanker. Hvis du føler at du har brug for det, så kan du få psykolog hjælp hos din læge sikkert.
Du skal NOK komme over det og jeg tror ikke at din angst kan påvirke et evt. nyt lille foster, men jeg tror at du skal, for din egen skyld, give dig selv den tid der skal til,f or at du føler sig ok med det hele igen.
KRAM og tanker!!
Anmeld