Mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

Vingummien

Hvor gammel var jeres børn da de spiste 100% det samme mad som jer?

Emil er snart 11 mdr og kan stadig ik blive mæt hvis han kun får vores mad, men han bliver så gal hvis han ik får det samme som os, er så sjovt, og hvis han så ik kan lide det el ik må få det fordi han ik kan tygge det bliver han virkelig gal.
Viser jo bare at han rigtig gerne vil spise vores mad, han får også af det men kan endnu ik blive mæt af det og er ik alt han kan spise endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

pernille_p87

Jeg forstår ikk du skriver at han ikk kan blive mæt af jeres mad?

Hvis I kan, så kan han vel også. Der er selvfølgelig nogle ting som de ikk kan spise, men min datter på næsten 9 mdr spiser stort set det samme som os. Hun får en flaske inden sengetid, og det er faktisk den eneste ting vi ikk også får.
Hun spiser havregrød til morgenmad ligesom mig. Rugbrød til middag. Bolle med pålæg om eftermiddagen. Kartoffelmos med det kød vi får til aften. Og så får hun frugt og kiks ind i mellem.

Hun får selvfølgelig ikke grøntsager der ikke er kogt for den der bare er stegt er ikke bløde nok. Men hvad er det din søn ikk kan spise?

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

pernille_p87 skriver:

Jeg forstår ikk du skriver at han ikk kan blive mæt af jeres mad?

Hvis I kan, så kan han vel også. Der er selvfølgelig nogle ting som de ikk kan spise, men min datter på næsten 9 mdr spiser stort set det samme som os. Hun får en flaske inden sengetid, og det er faktisk den eneste ting vi ikk også får.
Hun spiser havregrød til morgenmad ligesom mig. Rugbrød til middag. Bolle med pålæg om eftermiddagen. Kartoffelmos med det kød vi får til aften. Og så får hun frugt og kiks ind i mellem.

Hun får selvfølgelig ikke grøntsager der ikke er kogt for den der bare er stegt er ikke bløde nok. Men hvad er det din søn ikk kan spise?

han får af vores mad, men skal mættes med grød bagefter.

Det jeg mener er at han spiser, men mister hurtig interessen og gider ik. Tror det er fordi det tager længere tid at spise i forhold til grød der bare kan skovles ind.

Han får havregrød til morgenmad  og rughbrød til middagsmad og franskbrød til eftermiddag og fuldkornsgrød til aftensmad.

Middagsmad skal han helsts have lidt grød også, til aften får han også af vores men skal mættes af den fuldkornsgrød.

Det er ik fordi han ik kan spise det, men han spiser ik nok af det til at blive mæt.

Anmeld

22. juni 2009

pernille_p87

Hvad så hvis I lader være med at tilbyde grød bagefter? Bliver han så bare total umulig.
Da min datter startede på rugbrød skulle hun også helst spise mens hun ikk var alt for sulten, så kunne det nemlig ikk gå hurtig nok, men nu har vi faste tider så der er ingen problem mere. Måske han skal prøve og spise noget oftere for ikke at blive for sulten?

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

Han bliver rigtig træls og vildt pylret.

Om aften får han grøden først så han ik er smadre sulten og det hjælper på det.

vi har faste tider han får noget mad. Han får ved 7-8 tiden om morgen, 9:30 får han tilbudt lidt igen. Ved 12-1 tiden får han middagsmad, kl 15 får han eftermiddagsmad, kl 18 får han aftensmad og inden sengetid får han en flaske

Anmeld

22. juni 2009

Anja

Vores den yngste er godt 8 mdr og hun spiser altid bare vores mad til aftensmad, hvis hun får noget ekstra, så er det kogte grøntsager som hun spiser til.

Tror du ikke han bare skal vænnes af med grøden som "eftermad"? Han ved jo godt at den kommer, så måske skal han udfordres lidt til at spise sig mæt i alm mad ??

Anmeld

22. juni 2009

A.

mathinus var 8-9 mdr da han har spist vores mad..

han i ikke udskifte aftenflaske med lidt yogurth?

Anmeld

22. juni 2009

Miamaja

17 maaneder gammel. saa stod den kun paa voksen mad

Anmeld

22. juni 2009

A.

Miamaja skriver:

17 maaneder gammel. saa stod den kun paa voksen mad

han er så sød

Anmeld

22. juni 2009

Miamaja

agnieszka skriver:

han er så sød

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.