pernille_p87 skriver:
Jeg forstår ikk du skriver at han ikk kan blive mæt af jeres mad?
Hvis I kan, så kan han vel også. Der er selvfølgelig nogle ting som de ikk kan spise, men min datter på næsten 9 mdr spiser stort set det samme som os. Hun får en flaske inden sengetid, og det er faktisk den eneste ting vi ikk også får.
Hun spiser havregrød til morgenmad ligesom mig. Rugbrød til middag. Bolle med pålæg om eftermiddagen. Kartoffelmos med det kød vi får til aften. Og så får hun frugt og kiks ind i mellem.
Hun får selvfølgelig ikke grøntsager der ikke er kogt for den der bare er stegt er ikke bløde nok. Men hvad er det din søn ikk kan spise?
han får af vores mad, men skal mættes med grød bagefter.
Det jeg mener er at han spiser, men mister hurtig interessen og gider ik. Tror det er fordi det tager længere tid at spise i forhold til grød der bare kan skovles ind.
Han får havregrød til morgenmad og rughbrød til middagsmad og franskbrød til eftermiddag og fuldkornsgrød til aftensmad.
Middagsmad skal han helsts have lidt grød også, til aften får han også af vores men skal mættes af den fuldkornsgrød.
Det er ik fordi han ik kan spise det, men han spiser ik nok af det til at blive mæt.
Anmeld