4+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.299 visninger
12 svar
12 synes godt om
1. marts 2013

BigHope13

Lille bebse, tidlig scanning som vidste der kun er 1 derinde
glæder mig til der bliver mere at se end en sort prik hehe
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Christina :-)

BigHope13 skriver:

Sødt har selv fra 6+5 og det underligt og se tilbage på nu han så stor han spaker osv hehe

Anmeld

1. marts 2013

BigHope13

mortilelias:-) skriver:

Sødt har selv fra 6+5 og det underligt og se tilbage på nu han så stor han spaker osv hehe

jeg er også rigtig glad for at have så tidligt et billede det vildt at tænke på at det starter ud sådan og så se hvad det bliver til.
utrolig spændende at følge med i, og må være en meget underlig fornemmelse

Anmeld

1. marts 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Wuhu, en dejlig tråd!

Sikke et fint billede i der har fået

Anmeld

1. marts 2013

Miss Kat

Orv det er nok det tidligste scanningsbillede, jeg endnu har set. Spændende.

Anmeld

1. marts 2013

CamillaSoefelt

BigHope13 skriver:

Tillykke. Kunne I se hjerteblink? Eller er det først omkring uge 7?

Anmeld

1. marts 2013

Betina&nicoline

BigHope13 skriver:

Tillykke med din lille bebs i maven, det må være skønt at se med en scanning at der ligger en lille spire i maven på dig ��

Er selv 5+1 kan næsten ikke vente til uge 12 med en scanning og se bebs 

Anmeld

3. marts 2013

Kløver

Uh hvor spændende, da jeg var omkring samme tidspunkt, kunne de kun se at min slimhinde var meget tykkere end ved forberedelse til mens, og derfor var gravid

Anmeld

5. marts 2013

BigHope13

CamillaSoefelt skriver:

Tillykke. Kunne I se hjerteblink? Eller er det først omkring uge 7?

vi kunne ikke se noget hjerteblink nej, så vi skal afsted igen når jeg er 6+5

Anmeld

23. maj 2013

ala

Ej hvor spændende - og samtidig også beroligende for mig, at du også "kun" kunne se en lille stort plet (hvilket jo er helt normalt i sådan et tidligt stadie af en graviditet

Har nu været til gynækologisk undersøgelse på hospitalet, da jeg har nogle murren i underlivet - alla ægløsningssmerter... De tog en G-test som viste pos De skannede mig, men de kunne ikke rigtig se noget, dog kunne man (hvis man så ultra godt efter!!) en mikro lille stort plet / hul, hvor der kan gøres plads til baby Men det er vel lige som den sorte plet du så ikke???

Jeg troede jeg var 5+1 (i følge egen læge) men i følge læge på hospital er jeg ikke så langt henne, da jeg nævnte min cyklus som var på 36 (mellem de to sidste menstruationer jeg har haft - er det ikke det man tæller efter - ved I det?????)

Så lægen sagde jeg kun var omkring uge 4+1 nu ca...

Hvis det er korrekt jeg kun er omkring uge 4+1 henne nu, så ser det ganske normalt ud på skanningen. Da man jo først om nogle uger vil kunne se noget

Lægen og sygeplejersken sagde at de er 99% sikre på at alt er som det skal være. Men alligevel pga. den 1% usikkerhed ønskede de jeg fik taget HCG blodprøve og skal det igen på mandag. Så de kan måle om min HCG stiger som den skal. - Får svar på alt dette på mandag. Evt. vil de kalde mig til en ekstra skanning. Men indtil videre sagde de at jeg skulle tænke positivt

Men dvs. det er normalt at man ikke kan se mere på en skanning i så tidligt et stadie???

Må jeg spørge hvorfor du fik foretaget en så tidlig skanning? - også pga. af murren i underlivet / ligamentsmerter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.