Lille bebse, tidlig scanning som vidste der kun er 1 derinde

glæder mig til der bliver mere at se end en sort prik hehe
Ej hvor spændende - og samtidig også beroligende for mig, at du også "kun" kunne se en lille stort plet (hvilket jo er helt normalt i sådan et tidligt stadie af en graviditet 
Har nu været til gynækologisk undersøgelse på hospitalet, da jeg har nogle murren i underlivet - alla ægløsningssmerter... De tog en G-test som viste pos
De skannede mig, men de kunne ikke rigtig se noget, dog kunne man (hvis man så ultra godt efter!!) en mikro lille stort plet / hul, hvor der kan gøres plads til baby
Men det er vel lige som den sorte plet du så ikke???
Jeg troede jeg var 5+1 (i følge egen læge) men i følge læge på hospital er jeg ikke så langt henne, da jeg nævnte min cyklus som var på 36 (mellem de to sidste menstruationer jeg har haft - er det ikke det man tæller efter - ved I det?????)
Så lægen sagde jeg kun var omkring uge 4+1 nu ca...
Hvis det er korrekt jeg kun er omkring uge 4+1 henne nu, så ser det ganske normalt ud på skanningen. Da man jo først om nogle uger vil kunne se noget 
Lægen og sygeplejersken sagde at de er 99% sikre på at alt er som det skal være. Men alligevel pga. den 1% usikkerhed ønskede de jeg fik taget HCG blodprøve og skal det igen på mandag. Så de kan måle om min HCG stiger som den skal. - Får svar på alt dette på mandag. Evt. vil de kalde mig til en ekstra skanning. Men indtil videre sagde de at jeg skulle tænke positivt

Men dvs. det er normalt at man ikke kan se mere på en skanning i så tidligt et stadie???
Må jeg spørge hvorfor du fik foretaget en så tidlig skanning? - også pga. af murren i underlivet / ligamentsmerter?
Anmeld