Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver:hæhæ.. er kun 5+1, så det er nok lidt tidligt at sige om denne her bliver en dreng.. men vi bliver ved til vi har en af hver Vi har allerede en masse pigetøj, så det kunne være godt med noget drengetøj også... og så synes jeg det ser ud til at der er rigtig mange fine ting blandt dit
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fam. Madsen skriver: okay ja det er tidligt og sige... det er der også der er også noget som kan bruges til en pige.... tøj mærkerne er lidt blandet der er noget petti bom, myno mo også h og m...
Caroline86 skriver:det lyder bare rigtig godt... Jeg taler med Daniel om det i morgen, og så skriver jeg til dig, er det i orden?
Fam. Madsen skriver:det er helt fint har godt nok en mere som er intrreseret i det. så hvis hun siger ja først får hun det
Caroline86 skriver:Hejsa!Daniel tør desværre ikke købe det endnu (bange for det bringer uheld), så jeg må takke nej tak knus Caroline
StineL skriver:Hvis du stadig har tøjet til salg, vil jeg gerne købe det Hvad siger du til 500 kr. inkl. porto??Hvor bor du forresten henne i landet??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128