Kunne ikke lade være med at læse indlægget. Jeg er mand og står jo lidt på den anden side, dog med de samme følelser som Jer.
Jeg har været fra min ex. i nu snart 2 år. Sidste år i November fik jeg pludselig et brev fra statsforvaltningen hvor hun søgte fuld forældremyndighed plus nedsat samvær. Dog har jeg siden vores "skilsmisse" haft min datter 50 procent og betalt minimum halvdelen af alle udgifter til hende. Jeg har selv tøj osv.
At man kan gøre noget så forfærdeligt, syntes jeg udviser en egoisme og ondskab som ikke kan beskrives. Jeg kunne aldrig finde på at tage min datter fra hendes mor, da min datter selvfølgelig elsker hendes mor.
SIden den gang, har jeg været udsat for trusler, set hendes mor kører hende i bil uden kørekort, 3 ex'er væltet ind og ud af min datters liv, manglende overholdelse af samværsaftaler osv. osv.
Jeg har besluttet mig for at cutte alt forbindelse til ex. svarer kun på sms eller andet når det vedrøre min datter.
Vi har været i statsforvaltningen til børnesagkyndig rådgivning og hos en jurist, og jeg blev heldigvis, efter den nye lov, tildelt 50 forældremyndighed og samvær.
Det er frustrende ikke at kunne gøre noget.
Ergo.... MAN SKAL VÆLGE SIN EX MED OMHU

Håber I begge klarer skærene. Husk altid at holde hovedet højt og tænk på Jer selv og selvfølgelig barnet. Når I har det godt, har barnet det også godt.
Nu skal jeg I badeland med min lille prinsesse.....
Anmeld