Så fik jeg endelig skrevet mail til statsforvaltningen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

Leneur

JJ74 skriver:

SUK! hvor lyder han dog ynklig.
Er der ikke en mailadresse du kan sende et svar retur til eller et nummer du kan ringe op. Det er jo pisse ulovligt at lave falsknerier...

Jo jeg skrev også tilbage og bad om et nr jeg kunne ringe på, så må vi se om der er en reaktion. Jeg har også gemt mailen, hvis nu jeg kan bruge den til et eller andet en gang men hold da helt op, ham har jeg været forelsket i.... PYH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

JJ74

Leneur skriver:

Jo jeg skrev også tilbage og bad om et nr jeg kunne ringe på, så må vi se om der er en reaktion. Jeg har også gemt mailen, hvis nu jeg kan bruge den til et eller andet en gang men hold da helt op, ham har jeg været forelsket i.... PYH

Oh yeah! ufatteligt hvad man nogengange forelsker sig i .

Anmeld

23. juni 2009

Amalies forældre

Kunne ikke lade være med at læse indlægget. Jeg er mand og står jo lidt på den anden side, dog med de samme følelser som Jer.
Jeg har været fra min ex. i nu snart 2 år. Sidste år i November fik jeg pludselig et brev fra statsforvaltningen hvor hun søgte fuld forældremyndighed plus nedsat samvær. Dog har jeg siden vores "skilsmisse" haft min datter 50 procent og betalt minimum halvdelen af alle udgifter til hende. Jeg har selv tøj osv.
At man kan gøre noget så forfærdeligt, syntes jeg udviser en egoisme og ondskab som ikke kan beskrives. Jeg kunne aldrig finde på at tage min datter fra hendes mor, da min datter selvfølgelig elsker hendes mor.
SIden den gang, har jeg været udsat for trusler, set hendes mor kører hende i bil uden kørekort, 3 ex'er væltet ind og ud af min datters liv, manglende overholdelse af samværsaftaler osv. osv.
Jeg har besluttet mig for at cutte alt forbindelse til ex. svarer kun på sms eller andet når det vedrøre min datter.
Vi har været i statsforvaltningen til børnesagkyndig rådgivning og hos en jurist, og jeg blev heldigvis, efter den nye lov, tildelt 50 forældremyndighed og samvær.
Det er frustrende ikke at kunne gøre noget.
Ergo.... MAN SKAL VÆLGE SIN EX MED OMHU

Håber I begge klarer skærene. Husk altid at holde hovedet højt og tænk på Jer selv og selvfølgelig barnet. Når I har det godt, har barnet det også godt.

Nu skal jeg I badeland med min lille prinsesse.....

Anmeld

23. juni 2009

Leneur

Amalies forældre skriver:

Kunne ikke lade være med at læse indlægget. Jeg er mand og står jo lidt på den anden side, dog med de samme følelser som Jer.
Jeg har været fra min ex. i nu snart 2 år. Sidste år i November fik jeg pludselig et brev fra statsforvaltningen hvor hun søgte fuld forældremyndighed plus nedsat samvær. Dog har jeg siden vores "skilsmisse" haft min datter 50 procent og betalt minimum halvdelen af alle udgifter til hende. Jeg har selv tøj osv.
At man kan gøre noget så forfærdeligt, syntes jeg udviser en egoisme og ondskab som ikke kan beskrives. Jeg kunne aldrig finde på at tage min datter fra hendes mor, da min datter selvfølgelig elsker hendes mor.
SIden den gang, har jeg været udsat for trusler, set hendes mor kører hende i bil uden kørekort, 3 ex'er væltet ind og ud af min datters liv, manglende overholdelse af samværsaftaler osv. osv.
Jeg har besluttet mig for at cutte alt forbindelse til ex. svarer kun på sms eller andet når det vedrøre min datter.
Vi har været i statsforvaltningen til børnesagkyndig rådgivning og hos en jurist, og jeg blev heldigvis, efter den nye lov, tildelt 50 forældremyndighed og samvær.
Det er frustrende ikke at kunne gøre noget.
Ergo.... MAN SKAL VÆLGE SIN EX MED OMHU

Håber I begge klarer skærene. Husk altid at holde hovedet højt og tænk på Jer selv og selvfølgelig barnet. Når I har det godt, har barnet det også godt.

Nu skal jeg I badeland med min lille prinsesse.....

Dejligt med et mandligt besyv også. Jeg har alle dage sagt til min x at selvfølgelig vil jeg gerne have han er far for vores barn og at jeg håbede vi kunne få at godt samarbejde op at køre. Er selv skilsmissebarn og har set mellem mine forældre når det er gået godt og i dag er vi alle i stue sammen til både højtider og fødselsdage. Jeg havde bare ikke i min vildeste fantasi forestillet mig dette mareridt jævnfør mine tidligere indlæg i tråden. Han helmer ikke førend jeg er tilbage i folden og det har jeg jo måtte tage konsekvensen af. Er skis'me da også træt af det skal være sådan men hvad skal jeg ellers gøre???

Anmeld

23. juni 2009

Amalies forældre

Uha... Mente skam heller ikke du skulle gå tilbage, hvis kærligheden og troen på det ikke er der.
Jeg har cuttet al forbindelse til min ex. Dvs. opdager jeg noget som jeg ikke mener er mit barn værdigt eller andet, har jeg bare fundet ud af, det holder jeg for mig selv og dem som er mig nærmest. Det nytter ikke noget at blive ked af det og sur, så går det jo ud over en selv og måske også ens børn.
Det er dit liv nu. Du skal ikke længere være afhængig af ham og hans reaktioner eller manglende.
Ønsker bare at I alle får det godt!

Dejlig sommer til Jer.

Anmeld

24. juni 2009

Leneur

Amalies forældre skriver:

Uha... Mente skam heller ikke du skulle gå tilbage, hvis kærligheden og troen på det ikke er der.
Jeg har cuttet al forbindelse til min ex. Dvs. opdager jeg noget som jeg ikke mener er mit barn værdigt eller andet, har jeg bare fundet ud af, det holder jeg for mig selv og dem som er mig nærmest. Det nytter ikke noget at blive ked af det og sur, så går det jo ud over en selv og måske også ens børn.
Det er dit liv nu. Du skal ikke længere være afhængig af ham og hans reaktioner eller manglende.
Ønsker bare at I alle får det godt!

Dejlig sommer til Jer.

Jeg er jo blevet meget stærkere af at gå og ser også bedre ud, så min beslutning er helt rigtig.
Du og din datter må også have en rigtig god sommer.

Anmeld

24. juni 2009

Pige2009

Leneur skriver:

Du skal endelig sørge for at gemme al korrespondance vedrørende sagen, så er du ret godt stillet, hvis der bliver problemer i den henseende.

Anmeld

24. juni 2009

Leneur

linda2009 skriver:

Du skal endelig sørge for at gemme al korrespondance vedrørende sagen, så er du ret godt stillet, hvis der bliver problemer i den henseende.

Det er nemlig det jeg ved men tak for rådet. Hvordan står det til hos dig?
Knus

Anmeld

24. juni 2009

Pige2009

Leneur skriver:

Det er nemlig det jeg ved men tak for rådet. Hvordan står det til hos dig?
Knus

Det går nogenlunde synes jeg. Har hørt fra faderen i mandags, og det var da lidt positivt, så jeg holder lidt igen og lader være med at presse på, så han selv kan tage initiativet hen ad vejen. Det tror jeg er bedst, så tingene sker i hans tempo

Anmeld

24. juni 2009

Leneur

linda2009 skriver:

Det går nogenlunde synes jeg. Har hørt fra faderen i mandags, og det var da lidt positivt, så jeg holder lidt igen og lader være med at presse på, så han selv kan tage initiativet hen ad vejen. Det tror jeg er bedst, så tingene sker i hans tempo

Det tror jeg også du har ret i, så kan det være han vender på en tallerken lige pludselig og gerne vil være der for barnet alligevel. Det håber jeg rigtig meget på.
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.