Så fik jeg endelig skrevet mail til statsforvaltningen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.286 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

Leneur

angående min x og hvad jeg evt kan gøre for om ikke helt cutte ham, så minimere samværet. Nu må vi se hvad de siger til det hele men hvor er det da for sgu' og for h.... træls at tingene har udviklet sig som de har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Pige2009

Det er ikke sjovt med sådan en situation. Vi må håbe de udviser lidt forståelse på SFV, så håb på det bedste men forvent det værste! SÅ kan det ikke gå helt galt.

Knus Linda 24+1

Anmeld

21. juni 2009

Leneur

linda2009 skriver:

Det er ikke sjovt med sådan en situation. Vi må håbe de udviser lidt forståelse på SFV, så håb på det bedste men forvent det værste! SÅ kan det ikke gå helt galt.

Knus Linda 24+1

Ja tak for det søde. Nej regner heller ikke med noget men har været hudløst ærlig og fortalt dem hvordan det står til. Både med hans x-kone og endnu en x-kæreste. Og hvis det ikke er nok må vi så se hvad der sker. Vi har heldigvis ikke underskrevet en omsorgserklæring endnu, så den kan jeg ikke blive hængt op på.

Anmeld

21. juni 2009

Pige2009

Vi enlige mødre må jo holde sammen. Lad endelig også være med at udfylde en omsorgs- og ansvarserklæring, men nøjes med at skrive ham på som far, så er det dig der automatisk får forældremyndigheden medmindre han søger om den. Så længe barnet stadig er nyfødt og har brug for sin mor, så er der vist ingen (far)e på færde.

Anmeld

21. juni 2009

Leneur

linda2009 skriver:

Vi enlige mødre må jo holde sammen. Lad endelig også være med at udfylde en omsorgs- og ansvarserklæring, men nøjes med at skrive ham på som far, så er det dig der automatisk får forældremyndigheden medmindre han søger om den. Så længe barnet stadig er nyfødt og har brug for sin mor, så er der vist ingen (far)e på færde.

Nej der reddede du næsten mit liv.... ;-) Havde slet ikke tænkt i de baner og dejligt at det er sådan.... Mange TUSIND tak for ny information.
Du kan tro at vi skal holde sammen os der snart bliver enlige mødre.
Knus
Lene 28+4 

Anmeld

21. juni 2009

Pige2009

Leneur skriver:

Nej der reddede du næsten mit liv.... ;-) Havde slet ikke tænkt i de baner og dejligt at det er sådan.... Mange TUSIND tak for ny information.
Du kan tro at vi skal holde sammen os der snart bliver enlige mødre.
Knus
Lene 28+4 

Selv tak da Jeg vil jo egentlig gerne have mit barn far udfylder en omsorgs- og ansvarserklæring, men det har vist lange udsigter, så jeg nøjes med en faderskabserklæring, da han er over alle bjerge.

Knus Linda 24+1

Anmeld

21. juni 2009

Leneur

linda2009 skriver:

Selv tak da Jeg vil jo egentlig gerne have mit barn far udfylder en omsorgs- og ansvarserklæring, men det har vist lange udsigter, så jeg nøjes med en faderskabserklæring, da han er over alle bjerge.

Knus Linda 24+1

Ja det er jo også træls at når du gerne vil have han er der at det så ikke kan blive sådan men lad os se hvad der sker hen ad vejen. Der kan jo nå at ske meget endnu, for os begges vedkommende. Jeg vil også se på at få et møde i stand med mødrehjælpen, fremfor at snakke i telefon med dem. Føler mig nærmest fejet af når jeg nævner min problematik.
Kære Linda vi må lige skrives ved i morgen, for en ny arbejdsdag kalder og må hellere få sovet lidt, så det sidste af min mavetur kan forsvinde. Du må sove rigtig dejligt og drømme sødt.
Knus

Anmeld

21. juni 2009

Pige2009

Leneur skriver:

Ja det er jo også træls at når du gerne vil have han er der at det så ikke kan blive sådan men lad os se hvad der sker hen ad vejen. Der kan jo nå at ske meget endnu, for os begges vedkommende. Jeg vil også se på at få et møde i stand med mødrehjælpen, fremfor at snakke i telefon med dem. Føler mig nærmest fejet af når jeg nævner min problematik.
Kære Linda vi må lige skrives ved i morgen, for en ny arbejdsdag kalder og må hellere få sovet lidt, så det sidste af min mavetur kan forsvinde. Du må sove rigtig dejligt og drømme sødt.
Knus

Jeg er ligeglad med om han er der for mig, men jeg tænker mest på barnet. Vi skrives ved. Du er velkommen til at skrive privat post også Vil også snart i seng inden arbejde imorgen. Sov godt.

Anmeld

22. juni 2009

Leneur

sidste nyt... Han opsøgte mig sgu' igen i dag med et brev og skulle lige sige at jeg nok snart modtog en mail fra hans behandler... SUK. Ganske rigtig der var en mail til mig men ordlyden og stavefejlene er min x's, så synes godt nok han bliver mere og mere mærkelig.

Anmeld

22. juni 2009

JJ74

Leneur skriver:

sidste nyt... Han opsøgte mig sgu' igen i dag med et brev og skulle lige sige at jeg nok snart modtog en mail fra hans behandler... SUK. Ganske rigtig der var en mail til mig men ordlyden og stavefejlene er min x's, så synes godt nok han bliver mere og mere mærkelig.

SUK! hvor lyder han dog ynklig.
Er der ikke en mailadresse du kan sende et svar retur til eller et nummer du kan ringe op. Det er jo pisse ulovligt at lave falsknerier...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.