Baby i UK i 31. uge - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Maja88

110811 skriver:

Hmm.. Min dreng i maven ligger altså også på en MEGET spøjs måde.. Med hoved helt ude i siden af maven og benene ned mod udgangen.. Helt krøllet sammen..

Jeg har selvfølgelig læst lidt om vendingsforsøg, og jeg ved altså ikke om jeg er helt med på det. (Håber det ikke bliver akutelt men tænker at det er fint at gøre sig tanker omkring det). Jeg har lidt den ide at babyen har lagt sig sådan som den har af "en eller anden grund", og at man ikke skal prøve at tvinge den rundt. Jeg har specielt tanke på det med en kort navlesnor..

Men altså navlesnoren resulterede bare i hun ikke kunne rykkes en tomme..  hunsad ret op med benene i vinkel og så holdte hun fast med hænderne om sine fødder.. giver det mening.  Hendes knæ var strakte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

StudPsyk

110811 skriver:

Ih hvor dejligt. Hvordan lå han inde i maven? Sådan lige op og ned? Håber også at min vender sig

nogen gange lige op og ned, så jeg tydeligt havde et lille rundt hoved mellem mine ribben :p andre gange lidt mere skrå så han nogen gange havde hovedet under højre og så venstre ribben og han er i øvrigt stor, men har alligevel vendt sig

Anmeld

1. marts 2013

Snartmortil3

Maja88 skriver:

Men altså navlesnoren resulterede bare i hun ikke kunne rykkes en tomme..  hunsad ret op med benene i vinkel og så holdte hun fast med hænderne om sine fødder.. giver det mening.  Hendes knæ var strakte

Hold da op.. Det lyder godt nok specielt En siddende baby i maven

Anmeld

1. marts 2013

Snartmortil3

Janne T. skriver:

nogen gange lige op og ned, så jeg tydeligt havde et lille rundt hoved mellem mine ribben :p andre gange lidt mere skrå så han nogen gange havde hovedet under højre og så venstre ribben og han er i øvrigt stor, men har alligevel vendt sig

Lyder ikke rart med hoved i ribbenene.. Godt han vendte sig. Håber jeg også at min dreng gør!

Anmeld

1. marts 2013

Maja88

110811 skriver:

Hold da op.. Det lyder godt nok specielt En siddende baby i maven

Ja de kiggede også lige lidt ekstra på skanningen..

Var meget specielt og HÅRDT at bukke sig og tage strømper og sko på

Anmeld

1. marts 2013

LilleChelle

110811 skriver:

Hoved op, benene ned

Vidste ikke det hed UK :p 

Anmeld

1. marts 2013

Fine_007

110811 skriver:

lugelugesålugelugluluglulJa så var jeg til 2. jordmoderbesøg igår - jeg er i 31. uge, og baby vender med hoved "op" - han ligger med hoved ude i siden og benene ned.. han har ligget sådan så længe jeg har kunne mærke ham, og har sagt fra omkring uge 19 at jeg var sikker på han lå i UK.

Hvordan er jeres erfaringer med babyer i UK - jeg er slet ikke i tvivl om at det er hans favorit position, i og med han som skrevet har ligget sådan altid.

Jeg ved godt de kan nå og vende sig inden fødslen osv - men jeg er alligevel ved at være ok langt henne.

Min søn lå også i uk lige fra det kunne registreres første gang og frem til uge 38. Han vendte sig ikke at sig selv, men jeg fik ham vendt nemt og stort set smertefrit, da jeg var 37+1.
Du er altid velkommen til at spørge, hvis du skulle have spørgsmål vedr. vendingsforsøg

Anmeld

2. marts 2013

Snartmortil3

Tak for jeres svar !! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.