Baby i UK i 31. uge - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. marts 2013

Snartmortil3

Ja så var jeg til 2. jordmoderbesøg igår - jeg er i 31. uge, og baby vender med hoved "op" - han ligger med hoved ude i siden og benene ned.. han har ligget sådan så længe jeg har kunne mærke ham, og har sagt fra omkring uge 19 at jeg var sikker på han lå i UK.

Hvordan er jeres erfaringer med babyer i UK - jeg er slet ikke i tvivl om at det er hans favorit position, i og med han som skrevet har ligget sådan altid.

Jeg ved godt de kan nå og vende sig inden fødslen osv - men jeg er alligevel ved at være ok langt henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Snartmortil3

Ingen?

Anmeld

1. marts 2013

norenberg

Det har mine også altid gjort indtil 3-4 inden fødslen....og var ved jordmoder i tirsdags som også fortalte at det var meget normalt at de først lå med hovedet ned omkring uge 36 og enda endnu senere hvis man er flere gangs fødende...

Anmeld

1. marts 2013

LilleChelle

Hvad er UK ?

Anmeld

1. marts 2013

Snartmortil3

LilleChelle skriver:

Hvad er UK ?

Hoved op, benene ned

Anmeld

1. marts 2013

Snartmortil3

norenberg skriver:

Det har mine også altid gjort indtil 3-4 inden fødslen....og var ved jordmoder i tirsdags som også fortalte at det var meget normalt at de først lå med hovedet ned omkring uge 36 og enda endnu senere hvis man er flere gangs fødende...

Hmm jaae det sagde min jordmoder også igår.. Men alligevel så tænker jeg at når han har ligget sådan SÅ længe - mon han så vil vende sig... Men jeg krydser fingre

Anmeld

1. marts 2013

StudPsyk

110811 skriver:

Ja så var jeg til 2. jordmoderbesøg igår - jeg er i 31. uge, og baby vender med hoved "op" - han ligger med hoved ude i siden og benene ned.. han har ligget sådan så længe jeg har kunne mærke ham, og har sagt fra omkring uge 19 at jeg var sikker på han lå i UK.

Hvordan er jeres erfaringer med babyer i UK - jeg er slet ikke i tvivl om at det er hans favorit position, i og med han som skrevet har ligget sådan altid.

Jeg ved godt de kan nå og vende sig inden fødslen osv - men jeg er alligevel ved at være ok langt henne.

vores dreng lå med sikkerhed i uk fra uge 27+ og nok også før. han vendte sig mellem 33+1 og 33+5.

Anmeld

1. marts 2013

Maja88

Min datter lå i uk fra en 23 uger og hun vendte sig ikke og var ikke til at vende om... hun lå så også på en måde som lægerne aldrig havde set før.. det viste sig så ved pks de ikke kunne vende hende ved vendingsforsøget på grund af for kortnavlestreng

Anmeld

1. marts 2013

Snartmortil3

Maja88 skriver:

Min datter lå i uk fra en 23 uger og hun vendte sig ikke og var ikke til at vende om... hun lå så også på en måde som lægerne aldrig havde set før.. det viste sig så ved pks de ikke kunne vende hende ved vendingsforsøget på grund af for kortnavlestreng

Hmm.. Min dreng i maven ligger altså også på en MEGET spøjs måde.. Med hoved helt ude i siden af maven og benene ned mod udgangen.. Helt krøllet sammen..

Jeg har selvfølgelig læst lidt om vendingsforsøg, og jeg ved altså ikke om jeg er helt med på det. (Håber det ikke bliver akutelt men tænker at det er fint at gøre sig tanker omkring det). Jeg har lidt den ide at babyen har lagt sig sådan som den har af "en eller anden grund", og at man ikke skal prøve at tvinge den rundt. Jeg har specielt tanke på det med en kort navlesnor..

Anmeld

1. marts 2013

Snartmortil3

Janne T. skriver:

vores dreng lå med sikkerhed i uk fra uge 27+ og nok også før. han vendte sig mellem 33+1 og 33+5.

Ih hvor dejligt. Hvordan lå han inde i maven? Sådan lige op og ned? Håber også at min vender sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.