Holde 2- og 3-års fødselsdag i vuggestuen/børnehaven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.763 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

lonemus

Her til august fylder min søn 2 år og min datter fylder 3 år.
De går begge i vuggestue nu, men min datter når lige at rykke op i børnehaven inden hun fylder 3 år.

Men, jeg mangler nogle gode idéer til at holde det i vuggestuen/børnehaven...som kom endelig med alle jeres idéer.....kager, mad osv, gerne billeder

Begge steder skulle der gerne være noget til frugten kl 9, samt frokosten kl 11:30.
Begge steder ser helst det ikke indeholder for meget sukker...altså ikke noget med slikposer osv.

Hvordan klarer I opgaven?

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Jordbærpigen

Til frugten kunne du komme med en pakke af de små rosiner til hver og måske en bolle?

Og til frokosten kunne du komme med nogle grove pizza snegle, pølsehorn eller lign. samt nogle agurke/gulerodsstave, æblebåde osv.

Det er nogle af de ting vi plejer at anbefale i min vuggestue

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

Ingen slik eller kager her hos os...vi har lavet frugtsalat med flødeskum til frugt og frikadeller, pizzasnegle, agurk og gulerodssalat og så juice til...det var det vi valgte...synes det lyder af meget du både skal have frokost og frugt med?
Vi har enten eller og det var rigeligt, måde for børn og voksne-smiler
Knus Eva.

Anmeld

22. juni 2009

helora

Mine piger fik frugt/figenstænger, jordbær og hjemmebagte boller med smør med i vuggestuen på deres 2-års fødselsdag. Det gjorde det ud for eftermiddagsfrugten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.