Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tak for svar nej ved godt jeg ikke skal spørge, men i forvejen tror jeg slet ikke på det...troede jeg ville blive ovenud lykkelig når de to streger kom, men denne gang er det med forbehold.... rigtig meget... jeg er glad, men har stadig den der følelse af "hvorfor skulle det lykkedes denne gang"...banker mig selv i hovedet for at have de tanker, måske efter NF jeg tør tro på det...
Dét kender jeg godt! Sådan havde jeg det også, da jeg efter aborten igen stod med to streger. Jeg er nu i uge 30, men det var først engang efter uge 22-23 eller sådan noget, hvor jeg kunne mærke hende dagligt, at jeg faktisk begyndte turde håbe på det. Små bitte skridt og før du ved af det, er du mor.
Hvordan gik scanningen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Kat skriver: Dét kender jeg godt! Sådan havde jeg det også, da jeg efter aborten igen stod med to streger. Jeg er nu i uge 30, men det var først engang efter uge 22-23 eller sådan noget, hvor jeg kunne mærke hende dagligt, at jeg faktisk begyndte turde håbe på det. Små bitte skridt og før du ved af det, er du mor. Hvordan gik scanningen?
Kris89 skriver: Det gik super godt. En enkelt fin spire, med masser af hjerteblink. Nu per vi meget frem til om tre uger hvor vi igen skal scannes på klinikken. Men hun sagde der var over 90 procent chance for det gik godt når vi så hjerteblink nu.
Det gik super godt. En enkelt fin spire, med masser af hjerteblink. Nu per vi meget frem til om tre uger hvor vi igen skal scannes på klinikken. Men hun sagde der var over 90 procent chance for det gik godt når vi så hjerteblink nu.
Dejligt at høre, det ser fint ud! Så hold fast i den information!
Miss Kat skriver: Dejligt at høre, det ser fint ud! Så hold fast i den information!
CamillaSoefelt skriver: Uh hvor dejligt! Krydser fingre for alt går som det skal;0)!!
Uh hvor dejligt! Krydser fingre for alt går som det skal;0)!!
Kris89 skriver: tusind tak.ja det må jeg hellere tror hende der scannede os mente vi var mærkelige der var bare INGEN reaktion da vi så det hele... jeg var meget tæt på at fælde en tåre, men ellers var der bare ingen reaktion... det er stadig total uvirkeligt og kan bare slet ikke vente til næste scanning. og hvor er jeg LYKKELIG over vi får endnu en scanning inden NF.
tusind tak.ja det må jeg hellere tror hende der scannede os mente vi var mærkelige der var bare INGEN reaktion da vi så det hele... jeg var meget tæt på at fælde en tåre, men ellers var der bare ingen reaktion... det er stadig total uvirkeligt og kan bare slet ikke vente til næste scanning. og hvor er jeg LYKKELIG over vi får endnu en scanning inden NF.
Det forstår jeg altså virkelig godt! Det er kun naturligt at du beskytter dig selv fra at blive såret igen, ved at holde det på afstand og ikke turde tro på det. Jeg gjorde præcis det samme. Dejligt at I skal se den lille igen før NF!
Det skal nok gå godt!
Miss Kat skriver: Det forstår jeg altså virkelig godt! Det er kun naturligt at du beskytter dig selv fra at blive såret igen, ved at holde det på afstand og ikke turde tro på det. Jeg gjorde præcis det samme. Dejligt at I skal se den lille igen før NF! Det skal nok gå godt!
Kris89 skriver: tak det satser vi stærkt på det gør i starten da vi smed pillerne var manden vidst ikke sådan helt "klar" men nu begynder han altså også bare virkelig at glæde sig og synes nu SKAL det være... men det er også nu det for alvor passer os godt... (når man nu skal se tilbage).huset er på plads og vi kan lige nå brylluppet inden NU ER DET NU!!! og vi GLÆDER OS
tak det satser vi stærkt på det gør i starten da vi smed pillerne var manden vidst ikke sådan helt "klar" men nu begynder han altså også bare virkelig at glæde sig og synes nu SKAL det være... men det er også nu det for alvor passer os godt... (når man nu skal se tilbage).huset er på plads og vi kan lige nå brylluppet inden NU ER DET NU!!! og vi GLÆDER OS
Dejligt! Og du lyder så glad, så måske tror du allerede lidt på det alligevel?
Og super at I er klar! Vi nåede også bryllup, men er stadig i gang med indretningen af hjemmet, så I er faktisk mere parate end vi er. hehe. Det er dælme besværligt at indrette hjem, når man render rundt med mave på.
Miss Kat skriver: Dejligt! Og du lyder så glad, så måske tror du allerede lidt på det alligevel? Og super at I er klar! Vi nåede også bryllup, men er stadig i gang med indretningen af hjemmet, så I er faktisk mere parate end vi er. hehe. Det er dælme besværligt at indrette hjem, når man render rundt med mave på.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128