tryghedsscanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
19 svar
7 synes godt om
28. februar 2013

Kris89

Så hedder det tryghedsscanning i morgen 6+3.
Ih hvor er jeg spændt.

Samtidig monster nervøs selvfølgelig.

Er der nogen der har prøvet at se hjerteblink ved tidlig scanning og så det alligevel er gået galt.

Mistede jo 8+3 for halvandet år siden. Så tør slet ikke tro på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Viventerjer

Kris89 skriver:

Ih hvor er jeg spændt.

Er der nogen der har prøvet at se hjerteblink ved tidlig scanning og så det alligevel er gået galt.

Jeg har læst flere steder at, ser man hjerteblink er der 95 % chance for det bliver til et barn .. Der dog noget uenighed i om det er fra første gang 6+ eller efter man er nået uge 8 +..

Anmeld

28. februar 2013

Kris89

Viventerjer skriver:

Jeg har læst flere steder at, ser man hjerteblink er der 95 % chance for det bliver til et barn .. Der dog noget uenighed i om det er fra første gang 6+ eller efter man er nået uge 8 +..

Tak for svar. Åh håber sådan!!! Sover helst 12-15 timer i døgnet pt, så håber det er et godt tegn

Anmeld

28. februar 2013

Christina :-)

Man siger 8+

Anmeld

28. februar 2013

Kris89

mortilelias:-) skriver:

Man siger 8+

Tak for svar.
Så må vi håbe det er denne gang..

Anmeld

28. februar 2013

Viventerjer

Kris89 skriver:

Tak for svar. Åh håber sådan!!! Sover helst 12-15 timer i døgnet pt, så håber det er et godt tegn

Det er jeg sikker på det er

Anmeld

28. februar 2013

Miss Kat

Ja, vi så hjerteblink til tidlig scanning, hvor fosteret senere gik til. Men hallo, det skal du da ikke spørge om, du gør dig selv meeega nervøs og det hjælper jo ikke noget! Det eneste du opnår er at blive glad for at se hjerteblink og så gå hjem og blive nervøs med det samme igen! Det skal nok gå godt og giv os lige en update, når det er veloverstået. 

Anmeld

28. februar 2013

Clisolka

Kris89 skriver:

Ih hvor er jeg spændt.

Jeg fik en tidlig scanning i denne graviditet af min fødselslæge, der var jeg 6+4 med hjerteblink  Nu er jeg nået til 11+5 og skal snart til nakkefoldsscanning 

Anmeld

1. marts 2013

Kris89

Miss Kat skriver:

Ja, vi så hjerteblink til tidlig scanning, hvor fosteret senere gik til. Men hallo, det skal du da ikke spørge om, du gør dig selv meeega nervøs og det hjælper jo ikke noget! Det eneste du opnår er at blive glad for at se hjerteblink og så gå hjem og blive nervøs med det samme igen! Det skal nok gå godt og giv os lige en update, når det er veloverstået. 

tak for svar nej ved godt jeg ikke skal spørge, men i forvejen tror jeg slet ikke på det...

troede jeg ville blive ovenud lykkelig når de to streger kom, men denne gang er det med forbehold.... rigtig meget... jeg er glad, men har stadig den der følelse af "hvorfor skulle det lykkedes denne gang"...

banker mig selv i hovedet for at have de tanker, måske efter NF jeg tør tro på det...

Anmeld

1. marts 2013

Kris89

Babymor2010 skriver:

Jeg fik en tidlig scanning i denne graviditet af min fødselslæge, der var jeg 6+4 med hjerteblink  Nu er jeg nået til 11+5 og skal snart til nakkefoldsscanning 

hvor dejligt....

håber sådan det er vores tur denne gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.