Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Viventerjer skriver: Kan jeg godt forstå Det så fantastisk vi venter tveæggede så skal derfor ikke følges helt så tæt som ved enægget, men vi kommer i et bestemt pakkeforløb her i region midt henvendt til tvillingeforældre .. Det betyder også ekstra scanningerne, lægebesøg kurser osv. men det nu meget betryggende
Kan jeg godt forstå Det så fantastisk vi venter tveæggede så skal derfor ikke følges helt så tæt som ved enægget, men vi kommer i et bestemt pakkeforløb her i region midt henvendt til tvillingeforældre .. Det betyder også ekstra scanningerne, lægebesøg kurser osv. men det nu meget betryggende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: ej ja det lyder godt nok rart der lige bliver taget lidt ekstra hånd om en, fedt de gør det synes jeg.jeg synes det er så fedt at man kan gro tvillinger virkelig fedt, og nu er i da et par stykker herinde så ved man ikke kommer til at stå i helt egen båd hvis det nu er,
ej ja det lyder godt nok rart der lige bliver taget lidt ekstra hånd om en, fedt de gør det synes jeg.jeg synes det er så fedt at man kan gro tvillinger virkelig fedt, og nu er i da et par stykker herinde så ved man ikke kommer til at stå i helt egen båd hvis det nu er,
Kris89 skriver: Hvor er det dejligt for jer Er det fordi i venter tvillinger i har hele tre scanninger på klinikken?
Hvor er det dejligt for jer Er det fordi i venter tvillinger i har hele tre scanninger på klinikken?
Viventerjer skriver: Nej, har pletblødt og så fået tilbudt ekstra
Nej, har pletblødt og så fået tilbudt ekstra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128