Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerjer skriver: Blev idag "halvt afsluttet" hos klinikken De tilbød os at, komme igen om 3 uger til en ekstra scanning og dette takkede vi ja til Tvillingerne ligger lige så fin i hver sin sæk, og vokser nogenlunde lige hurtigt
Blev idag "halvt afsluttet" hos klinikken De tilbød os at, komme igen om 3 uger til en ekstra scanning og dette takkede vi ja til Tvillingerne ligger lige så fin i hver sin sæk, og vokser nogenlunde lige hurtigt
Stort tillykke!
Dorthe1986 skriver: Hvor fint Og hvor bliver det stort at blive mor til hele 2 på en gang
Hvor fint Og hvor bliver det stort at blive mor til hele 2 på en gang
BigHope13 skriver: ej hvor fantastisk, og hvor er der meget at se allerede,Hilsen en meget spændt, som skal til sin første scanning i morgen 4+6 for at se om der er 1 eller 2 efter inseminering
ej hvor fantastisk, og hvor er der meget at se allerede,Hilsen en meget spændt, som skal til sin første scanning i morgen 4+6 for at se om der er 1 eller 2 efter inseminering
Viventerjer skriver: Ja og de faktisk vokset dobbelt i str. Siden præcis for en uge siden Det fantastisk Ser frem til en Update fra dig så
Ja og de faktisk vokset dobbelt i str. Siden præcis for en uge siden Det fantastisk Ser frem til en Update fra dig så
BigHope13 skriver: ejj hvor er det vildt, jeg har ikke de store forventninger til hvad man kan se i morgen, for det er jo stadig meget tidligt. men de snakkede om at jeg skulle ind igen i uge se for at se hjertet slå, så et jo vildt hvor meget man allerede kan se derJeg skal nok huske at update i morgen
ejj hvor er det vildt, jeg har ikke de store forventninger til hvad man kan se i morgen, for det er jo stadig meget tidligt. men de snakkede om at jeg skulle ind igen i uge se for at se hjertet slå, så et jo vildt hvor meget man allerede kan se derJeg skal nok huske at update i morgen
Viventerjer skriver: Jeg blev godt nok først scannet i uge 6+1 og selv der var der minimal chance for at man kunne se hjertet slå.. Det kunne man dog aligevel .. Men man kan vel se ja, som du siger om der er en eller to sække, ved ikke om man kan se spirene endu Uhh det spændende
Jeg blev godt nok først scannet i uge 6+1 og selv der var der minimal chance for at man kunne se hjertet slå.. Det kunne man dog aligevel .. Men man kan vel se ja, som du siger om der er en eller to sække, ved ikke om man kan se spirene endu Uhh det spændende
BigHope13 skriver: ja det snart lidt for spændende, håber ihvertfald der kan blive slået fast hvor mange der er, og så glæder jeg mig til at høre hvad der sådan skal ske fremover. skal du tjekkes ekstra gange nu hvor i venter tvillinger
ja det snart lidt for spændende, håber ihvertfald der kan blive slået fast hvor mange der er, og så glæder jeg mig til at høre hvad der sådan skal ske fremover. skal du tjekkes ekstra gange nu hvor i venter tvillinger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128