nå så er en heftig weekend ved at være endt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2008

Loggidut

jeg kan ikke lige genkende hende...må jeg indrømme....men det er også lidt gnidret når jeg zoomer ind....hmmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2008

linemus

har lige prøvet igen. Men hun ser lidt fjollet ud. Det kan jo også være du ikke kender hende :)

Anmeld

16. marts 2008

Loggidut

hvad skole gik hun på...syntes da jeg kender hende.,..men kan ikke plasere hende

Anmeld

16. marts 2008

linemus

Altså nu er det jo lillesøsteren jeg kender og hun gik på Gl. Lindholm skole, så jeg vil tro, hun også gik der

Anmeld

16. marts 2008

Lene76

ja dejlig tone der har været her på det sidste..... :D vi må hellere finde masser af :D:D:D:D:D:D frem og være ligeså sjove og glade som altid hehe

Go påske til alle, jer er nok ik lige så meget på de næste par dage da jeg har 5 børn at passe... hehe godt de 3 sover til middag..... pyh;)

Knus fra Lene

Anmeld

16. marts 2008

Loggidut

linemus skriver:

Altså nu er det jo lillesøsteren jeg kender og hun gik på Gl. Lindholm skole, så jeg vil tro, hun også gik der

ja så skal jeg sgu kende hende...kan du ikke spørge hende hvem hun gik i klasse med...nu er jeg jo helt nysgerrig

Anmeld

16. marts 2008

linemus

Jamen det går jo virkelig ikke at du skal gå og bryde din hjerne med det, så jeg må hellere få sendt nogle spørgsmål til veninden :D

Men det må vist blive imorgen... [sovende smiley]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.