nå så er en heftig weekend ved at være endt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. marts 2008

Loggidut

og der har været en sjov underlig stemning her i nogle dage...skulle vi ikke se af at finde smilende frem igen....
Der er ingen grund til vrede over små ting, så som pædagogers løn, og om Gud er en slem fyr eller ej, vi er jo heldigvis forskellige...!

så nu vil jeg se smil, glade mennesker, og høre mere om hvordan der går med lille EM, fandt nogen forresten ud af hvad det lige gik ud på....har nogen snakket med Marco?

Så se lige af at underhold mig, glæd mig, og få mig til at grine..verden ser sgu grim nok ud i forvejen!

8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2008

linemus

Så har jeg sgu set dit hus, Loggi! Det er huset med flagstangen og stilas, ik'? Var i min gamle mødregruppe i dag - alene sammen med Sebastian! Bagefter kørte vi ned til stationen, kiggede på tog, handlede i Netto (som jeg har SAVNET de sidste 8 mdr.) og kiggede på tog igen. Det var bare hyggeligt. Så hvis du hørte en lille gut råbe: Gas, gas, gas, gaaaaaaaaaas!!!! hver gang et tog kørte, så var det altså Sebastian. Så du forresten mit svar i Ordet er frit for laaang tid siden ang. hende jeg kender fra Lindholm? Knus Line - der ikke er vred på nogen eller noget... jo måske lidt vred over jeg ikke har mere chokolade...

Anmeld

16. marts 2008

Loggidut

det hørte jeg sgu ikke? hvad tid var det?
og jo det er os der bygger og bygger og bygger...og har en flagstang i haven...hæ hæ...

Anmeld

16. marts 2008

Loggidut

Loggidut skriver:

det hørte jeg sgu ikke? hvad tid var det?
og jo det er os der bygger og bygger og bygger...og har en flagstang i haven...hæ hæ...

nej og jeg så vist ikke dit scar...kigger lige

Anmeld

16. marts 2008

linemus

Jeg tror vist vi rendte rundt derovre omkring kl.14 og igen kl.15...

Anmeld

16. marts 2008

Loggidut

ja en time senere rendte jeg der så...ha ha, well, hende karina, har hun altid boet her i nørresundby?

Anmeld

16. marts 2008

linemus

Hm... det tror jeg næsten... jeg kan måske finde et billede og lægge på ig hvis du synes?

Anmeld

16. marts 2008

Loggidut

ja god ide

Anmeld

16. marts 2008

linemus

Så ligger det på ig. Lidt dårligt billede, men det eneste jeg har. Hun står ovre til højre i hvid jakke og gul nederdel. Kan du overhovedet se hende, eller skal jeg klippe hende større?

Anmeld

16. marts 2008

Loggidut

jeg kigger lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.