2 års fødselsdag i vuggestue/dp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

Tut

Hej piger,

Hvad søren skal man dele ud i vuggestuen/dp'en til fødselsdagen?

Hvad gør i?

Jeg er blank for ideer.

Tut 16+2 (og kønsscanning i morgen, er spændt )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Anja

Vi har inviteret dpmor + børn hjem til fødselsdag. Jeg regner med at bage pandekager, for det elsker Elias, og så servere frugt og grønt til.

Anmeld

21. juni 2009

Sweet1978

I den dagpleje vi havde i Vejen sørgede dagplejemoren for kage og boller. Men fik at vide til intromøde her i Randers at man selv skulle sørge for det hvis der skulle holdes noget. Og at de frabad sig slik og søde sager. Så når det er Danielles tur, sender jeg bare nogen af mine gode frugtboller med, har jeg før gjort når jeg har bagt og ikke haft plads i fryseren og børnene elsker dem.

Anmeld

21. juni 2009

Plysbjørnen

Vi skal ned til dagplejen et par dage efter Laura's fødselsdag... grundet ferie osv... kan ikke finde ud af hvad vi skal have med...  for det måtte vi selv bestemme...

Anmeld

21. juni 2009

linemus

Hvad med frugt og boller? Det tror jeg ville være et hit. Fx jordbær, pære-både, vindruer, og så nogle dejlige bløde lidt søde boller. Eller fx Marie og Frejas kringler med æbler og kanel evt. i bolleform.

Jeg ved ikke, hvad vi gør. Må hellere snakke med vores dp. Der er ikke så meget ved at fejre det hos hende, for der er alligevel kun Nanna og Signe. Måske kan de holde det onsdagen før, når de er i legestue. Der er de trods alt 7 børn (ja, det er en lille by, vi bor i).

Anmeld

21. juni 2009

ann-kristina

Hej
Jeg har tidligere sendt pasta(som dagplejemor så koger), minifrikadeller, gulerodsstave og cherrytomater med til fødselsdagen i dagplejen. Kombineret med en pose balloner og så en pakke fine servietter har det været et stort hit.

Anmeld

21. juni 2009

Tynen

Hos Stellas DP holder enten hun fødselsdag for ungerne eller også kommer de hjem til fødselsdagsbarnet til formiddags-tamtam.

De kommer hjem til os og får lidt boller og (forhåbentlig!!!!) en mariehønekage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.