Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: WOW hvor er det et virkelig flot billede, det ligner faktisk du holder maven jamen det er så utroligt der er to dejlige babyer der inde jeg syntes det er så fantastisk.... og at kroppen kan rumme det
WOW hvor er det et virkelig flot billede, det ligner faktisk du holder maven jamen det er så utroligt der er to dejlige babyer der inde jeg syntes det er så fantastisk.... og at kroppen kan rumme det
Tusind tak skal du ha!
Ja det er helt utroligt at tænke på at der er to babyer derinde!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hopes 2013 bringes more succes skriver: Virkelig godt billede. Og hold da op, hvor din fine mave klær dig.
Virkelig godt billede.
Og hold da op, hvor din fine mave klær dig.
1.000 tak skal du ha'!
Janne T. skriver: Du er simpelthen SÅ smuk med den mave!
Du er simpelthen SÅ smuk med den mave!
Tusind tak skal du ha'!
Jeg er også meget glad for den. Men glæder mig nu utrolig meget til d. 11. marts så de kan komme ud! Hehe
christina92 skriver: Skønt skønt billede
Skønt skønt billede
Taaak søde!
Asta&Alfred skriver: Super flot billede og hold da op hvor er du ved at være stor. Det må være tæt på:-)
Super flot billede og hold da op hvor er du ved at være stor. Det må være tæt på:-)
Mange tak skal du have!
Ja nu er det snart! 11 dage tilbage og så skal jeg sættes igang
Miss Church skriver: Tusind tak skal du ha! Ja det er helt utroligt at tænke på at der er to babyer derinde!
Nemlig, jamen det er så fantastisk. det er det smukkest i verden
Miss Church skriver: Mange tak skal du have! Ja nu er det snart! 11 dage tilbage og så skal jeg sættes igang
Hvor bliver det spændende
Miss Church skriver: Tusind tak skal du ha'! Jeg er også meget glad for den. Men glæder mig nu utrolig meget til d. 11. marts så de kan komme ud! Hehe
Miss Church skriver: Tusind tak skal du ha! Ja det er helt vildt at tænke på. Det er vildt fascinerende at man kan lave små mennesker inde i sig selv
Ja det er helt vildt at tænke på. Det er vildt fascinerende at man kan lave små mennesker inde i sig selv
Miss Church skriver: Mine kæreste har taget billeder af mig og mavsen i dag Vil bare lige vise jer et af dem. Måske kommer der flere, hvis de bliver gode
Mine kæreste har taget billeder af mig og mavsen i dag Vil bare lige vise jer et af dem. Måske kommer der flere, hvis de bliver gode
Wow! Du bærer den VIRKELIG flot!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128