Et af maven :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

Savannah

Virkelig imponerende mave du har!! Den sidder så flot.
Vildt hvad kvindekroppen er i stand til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Sahara82

Miss Church skriver:

Mine kæreste har taget billeder af mig og mavsen i dag Vil bare lige vise jer et af dem. Måske kommer der flere, hvis de bliver gode

Hold k... et flot billede Og som jeg lige kan lure har du ikke et eneste strækmærke!? Selvom jeg kun skal have en er min mave fyldt med dem, og det kløer a h t! Er tæt på midlertidig sindsyge

Anmeld

28. februar 2013

B&J

WOW hvor er det et virkelig flot billede, det ligner faktisk du holder maven jamen det er så utroligt der er to dejlige babyer der inde jeg syntes det er så fantastisk.... og at kroppen kan rumme det

Anmeld

28. februar 2013

2013anonym

Miss Church skriver:

Mine kæreste har taget billeder af mig og mavsen i dag Vil bare lige vise jer et af dem. Måske kommer der flere, hvis de bliver gode

Virkelig godt billede.

Og hold da op, hvor din fine mave klær dig. 

Anmeld

28. februar 2013

StudPsyk

Du er simpelthen SÅ smuk med den mave!

Anmeld

28. februar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Skønt skønt billede

Anmeld

28. februar 2013

Asta&Alfred

Miss Church skriver:

Super flot billede og hold da op hvor er du ved at være stor. Det må være tæt på:-)

Anmeld

28. februar 2013

Miss Church

AnnL skriver:

Så flot mave  

Tak skal du ha'!

Anmeld

28. februar 2013

Miss Church

Sally-Slingshot skriver:

Virkelig imponerende mave du har!! Den sidder så flot.
Vildt hvad kvindekroppen er i stand til

Tusind tak skal du ha! 

Ja det er helt vildt at tænke på. Det er vildt fascinerende at man kan lave små mennesker inde i sig selv 

Anmeld

28. februar 2013

Miss Church

smsh skriver:

Hold k... et flot billede Og som jeg lige kan lure har du ikke et eneste strækmærke!? Selvom jeg kun skal have en er min mave fyldt med dem, og det kløer a h t! Er tæt på midlertidig sindsyge

Tusind tak skal du have! 

Ork jo det har jeg også De sidder bare foran ved navlen  Dem tager vi med i pakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.