Hjælp os! Hvad skal vores tvillinger hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

Miss Church

eriksen skriver:

jeg tænkt på hvorfor vælger du ikke til den en og din mand til den anden el skrev navn på parpie være især og så kig på dem i begge det gord mig min kærste og så fandt vi det

Ej det dur ikke at vi vælger et navn hver. For hvis han vælger et navn som jeg slet ikke kan li, eller omvendt 

Men jeg tror det ender med at vi laver en liste hver med navne som vi kan li' og så vælger vi hver et navn fra den andens liste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Miss Church

Pylle3 skriver:

Caroline & Alma

Det er også to rigtig fine navne! 

Anmeld

27. februar 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Miss Church skriver:

Mange har efterspurgt navnene på vores tvillingepiger, men vi må ærligt sige, at vi ikke aner hvad de skal hedde  

Derfor kunne det være super, hvis i ville give jeres bud på hvad vores prinsesser skal hedde Så kan vi da få lidt inspiration den vej. 

Vi er ikke til helt vildt specielle navne, men det skal heller ikke være navne som alle hedder  

Kom med dit bud 

Helle og Mette

Mie og Sofie

Maja og Marianne

Anmeld

27. februar 2013

Frk-Lotusblomst

Miss Church skriver:

Det er også et super fint navn! Jeg kan rigtig godt li det.. Men det er bare så ærgeligt når alle i børnehaven hedder det samme 

Hehe nej det er da heller ikke til at stå for! 

Jeg følger dig 100%. Er helt enig. Det var også mit modargument. Men farmand var ikke til at skyde igennem. Og det var da det mest fantastiske at sidde med sin 1,5 dag gammel datter og sige "jeg tror da du er en lille Sofia, er du det? Ja det er du vist" of kæreste så får tårer i øjnene og hulkende siger: "mener du det? Skal hun hedde Sofia" hvortil jeg svarer ja og han så bare overfalder en med kys, kærlighed og stolthed.

Anmeld

27. februar 2013

Frk-Lotusblomst

Miss Church skriver:

Det er også et super fint navn! Jeg kan rigtig godt li det.. Men det er bare så ærgeligt når alle i børnehaven hedder det samme 

Hehe nej det er da heller ikke til at stå for! 

Jeg følger dig 100%. Er helt enig. Det var også mit modargument. Men farmand var ikke til at skyde igennem. Og det var da det mest fantastiske at sidde med sin 1,5 dag gammel datter og sige "jeg tror da du er en lille Sofia, er du det? Ja det er du vist" of kæreste så får tårer i øjnene og hulkende siger: "mener du det? Skal hun hedde Sofia" hvortil jeg svarer ja og han så bare overfalder en med kys, kærlighed og stolthed.

Anmeld

27. februar 2013

Miss Church

merethe skriver:

Helle og Mette

Mie og Sofie

Maja og Marianne

Sofie er okay.. Maja kan manden godt li.. De andre navne har vi tæt på i familien  

Ej hvor er det bare besværligt! 

Anmeld

27. februar 2013

Miss Church

Frk-Lotusblomst skriver:

Årh jeg kan lige se det for mig! Hvor smukt  

Anmeld

27. februar 2013

Dorthe1986

Miss Church skriver:

Ej det dur ikke at vi vælger et navn hver. For hvis han vælger et navn som jeg slet ikke kan li, eller omvendt 

Men jeg tror det ender med at vi laver en liste hver med navne som vi kan li' og så vælger vi hver et navn fra den andens liste

Lyder også som en rigtig god idé :-)

Anmeld

27. februar 2013

Frk-Lotusblomst

Miss Church skriver:

Årh jeg kan lige se det for mig! Hvor smukt  

Det var fantastisk. et øjeblik man aldrig glemmer.

Held og lykke med navnejagten, det er slet ikke så nemt.. Puuuha. Glæder mig til at høre hvad det bliver.

Anmeld

27. februar 2013

Jannicks.mor

Svenne skriver:

dKarla & Alberte

Hehe det var også de navne der poppede op i mit hoved :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.