Hjælp vedr. su udbetaling midt í en måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

Stumpe27

MariaKyedDK skriver:

nej Ok , men så får du dem måske midt i marts du får dem ikke først sidst i marts

Men HVIS du først får dem der, får du jo 2 gange SU

OK håber ikke jeg skal vente for lang tid. er endelig kommet ud af kontant hjælps systemet så havde jeg da håbet jeg fik SU i morgen men det er der jo ikke så meget at gøre ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Stumpe27

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg så lige du skrev at du skulle skrive under på noget for at få dit SU-lån..... Det kan du gøre med dit Nem-id på deres hjemmeside.

ja det er via deres hjemme side men kan ikke gøre det før min sag er færdig behandlet

Anmeld

27. februar 2013

MariaKyedDK

Stumpe27 skriver:

OK håber ikke jeg skal vente for lang tid. er endelig kommet ud af kontant hjælps systemet så havde jeg da håbet jeg fik SU i morgen men det er der jo ikke så meget at gøre ved.

tror godt du kan regne med de snart kommer

man skal huske at søge den su tidligt , men nogen får jo gjort det senere...

da jeg søgte SU var os omkring d. 20 i en måned, og jeg fik udbetalt d. 1 og mit SU-lån kom den 5.

så det er helt sikkert du ikke skal vente så længe

Anmeld

27. februar 2013

Stumpe27

MariaKyedDK skriver:

tror godt du kan regne med de snart kommer

man skal huske at søge den su tidligt , men nogen får jo gjort det senere...

da jeg søgte SU var os omkring d. 20 i en måned, og jeg fik udbetalt d. 1 og mit SU-lån kom den 5.

så det er helt sikkert du ikke skal vente så længe

OK snakkede med en vejleder om fredagen og fik af vide jeg kunne starte den 11 marts og søgte min SU om søndagen. så gjorde det os stort set med det samme men de kan jo stadig nå at behandle sagen til i morgen måske hvis jeg er heldig

Anmeld

27. februar 2013

MariaKyedDK

Stumpe27 skriver:

OK snakkede med en vejleder om fredagen og fik af vide jeg kunne starte den 11 marts og søgte min SU om søndagen. så gjorde det os stort set med det samme men de kan jo stadig nå at behandle sagen til i morgen måske hvis jeg er heldig

lige præsis for dig

Anmeld

27. februar 2013

Stumpe27

ihh hvor er det belastende at være uvidende. alle regninger bliver trukket til den 1 og aner ikke om jeg overhovedet har en indtægt nu ville jeg altså gerne have svar på hvornår min su kommer

Anmeld

28. februar 2013

Stumpe27

så fik jeg snakket med teknisk skole nu her og de sad faktisk lige og var i gang med min ansøgning så bliver lagt ind i systemmet nu her og har fået af vide jeg starter den 11 marts samt at jeg midt i marts der FÅR jeg min su det er dælme rart at have det på plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.