Hjælp vedr. su udbetaling midt í en måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.549 visninger
16 svar
1 synes godt om
27. februar 2013

Stumpe27

Starter uddannelse den 11 marts men hvordan og hvorledes skal jeg forholde mig vedr. udbetaling af su? søgte su den 17 februar, skal jeg bare regne med at su først kommer ind på kontoen den 29 marts? eller kan jeg være så heldigt at jeg skulle få noget udbetalt i marts? har endnu ikke modtaget nogen meddelselser fra su i min e-boks så aner intet håber der er noget der har stået i samme båd og kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

MariaKyedDK

Stumpe27 skriver:

Starter uddannelse den 11 marts men hvordan og hvorledes skal jeg forholde mig vedr. udbetaling af su? søgte su den 17 februar, skal jeg bare regne med at su først kommer ind på kontoen den 29 marts? eller kan jeg være så heldigt at jeg skulle få noget udbetalt i marts? har endnu ikke modtaget nogen meddelselser fra su i min e-boks så aner intet håber der er noget der har stået i samme båd og kan hjælpe

hvis du er heldig når du at få SU her d. 1 marts

Anmeld

27. februar 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
SU har udbetaling en gang om ugen, så du kan godt være heldig at de kommer før

Anmeld

27. februar 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Ellers kan du lige logge på su.dk - der vil du kunne se hvis du får udbetalt i morgen

Anmeld

27. februar 2013

Stumpe27

MariaKyedDK skriver:

hvis du er heldig når du at få SU her d. 1 marts

får dem nok ikke i morgen ihvertfald for der står på SU.DK at de stadig behandler sagen skal jo også skrive under på noget plan for at få udbetalt lånet

Anmeld

27. februar 2013

Stumpe27

AnjaM skriver:

Ellers kan du lige logge på su.dk - der vil du kunne se hvis du får udbetalt i morgen

der står desværre på SU at de stadig behandler sagen så tvivler på de kommer i morgen

Anmeld

27. februar 2013

Noneother

De kommer enten imorgen eller en af de næste torsdage. Du skulle være meget uheldig hvis ikke du har dem senest næste torsdag.

Anmeld

27. februar 2013

MariaKyedDK

Stumpe27 skriver:

får dem nok ikke i morgen ihvertfald for der står på SU.DK at de stadig behandler sagen skal jo også skrive under på noget plan for at få udbetalt lånet

nej Ok , men så får du dem måske midt i marts du får dem ikke først sidst i marts

Men HVIS du først får dem der, får du jo 2 gange SU

Anmeld

27. februar 2013

Mutti2

Stumpe27 skriver:

Jeg så lige du skrev at du skulle skrive under på noget for at få dit SU-lån..... Det kan du gøre med dit Nem-id på deres hjemmeside.

Anmeld

27. februar 2013

Stumpe27

Noneother skriver:

De kommer enten imorgen eller en af de næste torsdage. Du skulle være meget uheldig hvis ikke du har dem senest næste torsdag.

OK krydser fingre for de ihvertfald står på kontoen næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.