kejlesnit betydning for fødsel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg fik aks 6 uger før tid med thea. 

Med alberte blev jeg sat igang med ballon kateter på terminsdato. Fik taget vandet kl 8 næste morgen, og fødte alberte kl 20.55. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Lady Marion <3

Fået keglesnit mellem nr 2 og 3 barn ..  det betød intet

Anmeld

27. februar 2013

Fenja09

piap skriver:

Er der nogen af jer der har fået kejlesnit, hvor jeres kejlesnit har haft betydning for jeres fødsel???

jeg har nemlig fået et kejlesnit for ca 3 år siden og skal fødeher til sommer, og har fået at vide af min JM at jeg nok skal forvente at det går meget stærkt 

Har en bekendt der er læge og hun siger så til mig at med et kejlesnit kan en fødsel godt trække ud altså som en førstegangs fødende + 12 timer  (skal lige siges at sidste gang jeg var gravid fik jeg AKS 7 uger før tid) så nu ved jeg sku ikke hvad jeg skal tro!!!

vil meget gerne høre jeres erfarringer omkring dette???

Jeg fik af vide til en af scanningerne da jeg var gravid at de var begyndt at tjekke for det dvs. de kunne se i mine papirer at jeg havde fået foretaget et keglesnit og derfor undersøgte lægen mig med det samme. Min livmoderhals var helt normal.

Jeg fødte 40+1 og fra første ve til min datter var ude gik der 2 timer. Så intet af det passer på mig. Havde en god fødsel og ingen komplikationer.

Hvis du er bekymret så prøv at hør til næste scanning, hvis du har en i vente, så undersøger de dig garanteret.

/Fenja

Anmeld

28. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Stjerneskud skriver:

Hvor har du læst det henne? De steder jeg har læst står der at livmoderhalsen er 2-3 cm lang

Det har jeg såment fra overlægen på svangergangen,hvor jeg de sidste 2 graviditeter har gået til kontrol,pga. kritisk for kort livermoderhals. 

En cervix på 20mm er meget for kort,og man vil blive anbefaldet total aflastning.

Normalen svinger mellem 35-60mm,men der ses flere kvinder med cervix på helt op til 50-60mm.

Anmeld

28. februar 2013

Moma

piap skriver:

jeg har fået fjernet 3-4 cm af min livmorhals.. ved ikke hvor stor/lang en livmorhals er normal...

Det er jo slet ikke sikkert, det betyder noget. Det bedste, du kan gøre, er at snakke med din JM.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.