Når tidligere KS ar springer op under ny graviditet..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

Hvem?

LuLy skriver:

Hvordan føltes det da det gik op? Bare så jeg reagerer på det HVIS det skulle ske.

Hmm, en fuldstændig ubeskrivelig smerte - vil hellere have veer i en uge!

Aner ikke hvordan man reagere, jeg råbte; "Nu springer det sgu" også havde jeg ellers travlt med at komme på sygehuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

lycly

Hvem? skriver:

Hmm, en fuldstændig ubeskrivelig smerte - vil hellere have veer i en uge!

Aner ikke hvordan man reagere, jeg råbte; "Nu springer det sgu" også havde jeg ellers travlt med at komme på sygehuset

Nej nej hvor skræmmende!! Men okay, man er så ikke i tvivl tydeligvis!

Anmeld

28. februar 2013

Hvem?

LuLy skriver:

Nej nej hvor skræmmende!! Men okay, man er så ikke i tvivl tydeligvis!

Nej, det er du bestemt ikke

Anmeld

28. februar 2013

Ellie79

LuLy skriver:

Ja det snakkede jeg godt med fødselslægen om, at det kan blive meget akut hvis det går op under fødslen. Men hvordan kan det være at det nåede at gå op? Min læge her sagde nemlig at de aldrig tager chancer, og hvis der er det mindste tegn på noget, så foretager de kejsersnit

Det gik meget hurtigt. kl 15.40 har jeg det fint, kl. 15.43 besvimer jeg og hans hjerterytme dykker fra noget over 100 til 40. De kan ikke stabilisere nogen af os - kl. 15.49 er vi på operationsbordet.. så de holder skam godt øje 

Anmeld

28. februar 2013

lycly

AnjaB skriver:

Det gik meget hurtigt. kl 15.40 har jeg det fint, kl. 15.43 besvimer jeg og hans hjerterytme dykker fra noget over 100 til 40. De kan ikke stabilisere nogen af os - kl. 15.49 er vi på operationsbordet.. så de holder skam godt øje 

Ja okay, i sådan en situation har de jo ikke en chance for at se det komme. Men rart at vide hvor hurtigt de reagerer på det!

Anmeld

28. februar 2013

Ellie79

LuLy skriver:

Ja okay, i sådan en situation har de jo ikke en chance for at se det komme. Men rart at vide hvor hurtigt de reagerer på det!

ja - heldigvis dokumentere de også alt - derfor klokkeslet - bagefter var det rigtig rart at vide hvordan det hele var forløbet og vi fik også en god snak med vores jordemoder som heldigvis havde fulgt os hele dagen og også var med på operationsstuen og tog imod ham.

Men altså nu er det jo kun 1-2 % der går galt for så sandsynligheden for dit forløb går godt er jo størst 

Anmeld

1. marts 2013

lycly

AnjaB skriver:

ja - heldigvis dokumentere de også alt - derfor klokkeslet - bagefter var det rigtig rart at vide hvordan det hele var forløbet og vi fik også en god snak med vores jordemoder som heldigvis havde fulgt os hele dagen og også var med på operationsstuen og tog imod ham.

Men altså nu er det jo kun 1-2 % der går galt for så sandsynligheden for dit forløb går godt er jo størst 

Ja det er rigtig nok, meeen man bekymrer sig jo altid lidt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.