Jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

Victoria2013

Jeg mener der var en undersøgelse sidste år angående graviditet og alkohol - netop med fokus på det at drikke alkohol tidligt i graviditeten (fx. før man ved man er gravid) og undersøgelsen viste vist, at det ikke nødvendigvis havde nogen betydning... omend det er jo godt at være påpasselig, men det skulle ikke skade barnet som sådan at man har været fuld tidligt i graviditeten...

Selv var jeg til fest dagen før jeg antager at undfangelsen skete og jeg var ret beruset (for nu at sige det mildt) og det havde jo så ingen effekt på om jeg blev gravid... jeg drak også lidt i de efterfølgende uger, før jeg vidste at jeg var gravid, men derefter har jeg så ikke drukket

Tror det er helt normalt at man "kommer til" at drikke før man ved man er gravid... håber ikke du har grund til bekymring 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Kløver

Stort tillykke
Vil sige at der sikkert ikke er sket din lille spire noget, da embryo/foster lever af sin blommesæk de første 6-8 uger og først derefter får næring fra mor, så fordi du har fuldet dig hvor du endnu ikke vidste noget, skal du ikke bekymre dig om eller have dårlig samvittighed over

Stort tillykke, håber den kommende far bliver trods alt

Anmeld

26. februar 2013

Kløver

Maja84 skriver:

Stort tillykke
Vil sige at der sikkert ikke er sket din lille spire noget, da embryo/foster lever af sin blommesæk de første 6-8 uger og først derefter får næring fra mor, så fordi du har fuldet dig hvor du endnu ikke vidste noget, skal du ikke bekymre dig om eller have dårlig samvittighed over

Stort tillykke, håber den kommende far bliver trods alt

Skulle stå:håber den kommende far bliver glad trods alt

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Skulle stå:håber den kommende far bliver glad trods alt

Nu har jeg ihvertfald fortalt ham det. Han har ikke reageret på det på nogen måde. for at være ærlig så tror jeg heller ikke han deltager i noget som helst før jeg har født. Ved han aldrig kunne finde på ikke at tage sit ansvar. Han har taget min datter til sig som sin egen, og ser hende stadig på trods af vi ikke er sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.