Jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
13 svar
7 synes godt om
26. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige testet positiv på trods af  jeg for inden havde været på toilet, og efterfølgende har drukket en halv liter cola. Nu er det sådan at min datter har været på vinterfevaretog i mellem tiden har jeg så været på druk hele ugen. Er der så ikke stor sandsynlighed for at jeg abortere? Ikke fordi det er et ønforsider jeg vil rigtig gerne den her kommende bebs. Men jeg har aborteret 2 gange inden for det sidste år graviditeten er på ingen måde planlagt, og faktisk er faderen og jeg slet ikke sammen mere, vi gik fra hinanden for en måned siden. Selvom det kommer ubelejligt, så er det et kæmpe ønske for mig og den er mere end velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg har lige testet positiv på trods af  jeg for inden havde været på toilet, og efterfølgende har drukket en halv liter cola. Nu er det sådan at min datter har været på vinterfevaretog i mellem tiden har jeg så været på druk hele ugen. Er der så ikke stor sandsynlighed for at jeg abortere? Ikke fordi det er et ønforsider jeg vil rigtig gerne den her kommende bebs. Men jeg har aborteret 2 gange inden for det sidste år graviditeten er på ingen måde planlagt, og faktisk er faderen og jeg slet ikke sammen mere, vi gik fra hinanden for en måned siden. Selvom det kommer ubelejligt, så er det et kæmpe ønske for mig og den er mere end velkommen

Hvor langt skulle du være efter egne beregninger?

Jeg vil sige, at inden jeg opdagede jeg var gravid havde jeg været i byen i hvert fald to gange om ugen i to måneder, inklusive de første to uger hvor jeg var gravid faktisk jo.. Og jeg sidder med giga mave og venter på det bliver d. 7

Også for at komme med et knap så rart eksempel.. Alkoholikere aborterer jo ikke altid, så jeg tror ikke at alkoholen har en virkning på om man aborterer, men det kan have en virkning på barnets hjerne i det lange løb..

Jeg tror nu ikke du skal være nervøs.. Der er sgu mange der drikker inden de ved de er gravide!

Anmeld

26. februar 2013

lilledittemor

Anonym skriver:

Hvor langt regner du med at være henne?

For det første stykke tid lever baby af blommesækken og får ikke de ting du indtager..

Tillykke forresten

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg kan ikke huske hvilken dato jeg sidst havde menstruation, dog ved jeg at det var engang i sidste måned. Tror også jeg er deromkring hvor jeg skulle have haft min menstruation, har ihvertfald en del menstruations smerter. Men testen vaintet positiv, der er ikke så meget at tage fejl af

Anmeld

26. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg kan ikke huske hvilken dato jeg sidst havde menstruation, dog ved jeg at det var engang i sidste måned. Tror også jeg er deromkring hvor jeg skulle have haft min menstruation, har ihvertfald en del menstruations smerter. Men testen vaintet positiv, der er ikke så meget at tage fejl af

Jeg tror ikke du skal være nervøs.. Det bliver i hvert fald ikke pga. din festuge, hvis du skulle være uheldig igen..

Krydser for, at alt kommer til at gå som det skal!

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Årh er virkelig lettet over i alle sammen siger at det ihvertfald ikke er på grund af min druk uge, hvis det nu skulle gå galt igen. Her er et billede af testene, begge streger kom inden der var gået et minut. Så der er vidst intet at være i tvivl on

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Jeg havde det ligesom dig med dårlig samvittighed over jeg havde drukket inden jeg fandt ud af jeg var gravid. Og jeg er 10 uger henne.

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Jeg havde det ligesom dig med dårlig samvittighed over jeg havde drukket inden jeg fandt ud af jeg var gravid. Og jeg er 10 uger henne.

håber også det kommer til at gå godt for mig denne gang, på trods af min noget vilde uge

Anmeld

26. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

håber også det kommer til at gå godt for mig denne gang, på trods af min noget vilde uge

Det tror jeg nu nok det skal man kan jo ikke gøre det store når man ikke har vist man var gravid.

Anmeld

26. februar 2013

Amanda Stage

Jeg drak også inden jeg fandt ud af jeg var gravid første gang. Nu har jeg altså en sund og rask dreng på 4 år. Jeg tror der er MANGE som har gjort det, hvis graviditeten ikke var/er planlagt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.