Argh, som folk dog snakker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

tarkoflen

tankai skriver:

Det eneste hun siger er, at det ikke er hende der har sagt det.. 

Der er dog ingen mulighed for at jeg tror på det, nu det er hendes søster der selv fortæller det.. 

Tilgengæld siger hun, at jeg bar kan lade være med at fortælle halvdelen af familien at vi er i gang, og ikke fortælle det til den andel halvdel af familie.. 

Må indrømme jeg er en smule arrig lige nu.. Puha', hvis jeg så bare havde været længere henne, og klar til at skulle fortælle alle om det.. 

Altså nu er det jo dig og din kæreste/mand der beslutter hvem der skal have hvad at vide, hvornår så det er da verdens mærkeligste "undskyldning" for at have sagt det! Puha det er træls! Håber hun hold munden lukket til andre!

Kan godt forstå du er arrig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

christina92

tankai skriver:

dagen inden jeg skulle teste,snakkede min mor og jeg om, det kunne være sjovt at jeg testede positivt, nu min søster skulle til at føde.

min kusine overhørte vores samtale, og et par dage senere fik jeg en besked på facebook fra hende, om hvad testen sagde.

jeg skrev at den ikke sagde noget, og at jeg skulle til gyn d. 6.

i dag ringer  min søster så, og fortæller at min anden kusine har skrevet til hende,og hun ved at jeg er i 8 uge. 

heldigvis ved min søster godt at jeg er gravid, dog er jeg kun 5+3.

hvorfor er det så svært at holde sin mund, specielt nu jeg har sagt til kusinen, at jeg ikke ved noget.. åh er vidst bare irriteret over, at jeg ikke selv kan få lov til at fortælle familien om min graviditet, når jeg føler det er tid til det 

Der er bare desværre folk der ikke forstår det!

Selv lever jeg i en familie hvor vi har en fast rækkefølge for hvem der får vigtige ting afvide først, hvis vi gerne selv vil have lov at fortælle det! Synes det er anstengene og forstår ikke folk ikke bare kan holde mund!

Anmeld

26. februar 2013

tankai

christina92 skriver:

Der er bare desværre folk der ikke forstår det!

Selv lever jeg i en familie hvor vi har en fast rækkefølge for hvem der får vigtige ting afvide først, hvis vi gerne selv vil have lov at fortælle det! Synes det er anstengene og forstår ikke folk ikke bare kan holde mund!

det er bare ærgeligt, at det skal være sådan..

Heldigvis har både min mor og søster været med indeover, så de ikke skulle høre det fra min kusine.

Anmeld

26. februar 2013

Krussedulle

tankai skriver:

dagen inden jeg skulle teste,snakkede min mor og jeg om, det kunne være sjovt at jeg testede positivt, nu min søster skulle til at føde.

min kusine overhørte vores samtale, og et par dage senere fik jeg en besked på facebook fra hende, om hvad testen sagde.

jeg skrev at den ikke sagde noget, og at jeg skulle til gyn d. 6.

i dag ringer  min søster så, og fortæller at min anden kusine har skrevet til hende,og hun ved at jeg er i 8 uge. 

heldigvis ved min søster godt at jeg er gravid, dog er jeg kun 5+3.

hvorfor er det så svært at holde sin mund, specielt nu jeg har sagt til kusinen, at jeg ikke ved noget.. åh er vidst bare irriteret over, at jeg ikke selv kan få lov til at fortælle familien om min graviditet, når jeg føler det er tid til det 

Åh gud hvor jeg kender det!!

Havde en profil på "min mave" og da jeg i min terminsgruppe, med den mellemste, annoncerede at han skulle være storebror.. Fik jeg et døgns tid efter, en besked fra min svigerinde, der pludselig havde, fra en veninde, at jeg var gravid igen!

Okay, det var på et offentligt forum, men bad om at folk ikke sagde eller skrev noget på fb osv, vi havde ikke offentliggjort det endnu..

Tsk, syntes at det er ret så irriterende! Så jeg forstår dig godt!

Anmeld

26. februar 2013

christina92

tankai skriver:

det er bare ærgeligt, at det skal være sådan..

Heldigvis har både min mor og søster været med indeover, så de ikke skulle høre det fra min kusine.

Ja heldigvis, andet havde godt nok været ærgeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.