Argh, som folk dog snakker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
14 svar
7 synes godt om
26. februar 2013

tankai

dagen inden jeg skulle teste,snakkede min mor og jeg om, det kunne være sjovt at jeg testede positivt, nu min søster skulle til at føde.

min kusine overhørte vores samtale, og et par dage senere fik jeg en besked på facebook fra hende, om hvad testen sagde.

jeg skrev at den ikke sagde noget, og at jeg skulle til gyn d. 6.

i dag ringer  min søster så, og fortæller at min anden kusine har skrevet til hende,og hun ved at jeg er i 8 uge. 

heldigvis ved min søster godt at jeg er gravid, dog er jeg kun 5+3.

hvorfor er det så svært at holde sin mund, specielt nu jeg har sagt til kusinen, at jeg ikke ved noget.. åh er vidst bare irriteret over, at jeg ikke selv kan få lov til at fortælle familien om min graviditet, når jeg føler det er tid til det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

BigHope13

tankai skriver:

dagen inden jeg skulle teste,snakkede min mor og jeg om, det kunne være sjovt at jeg testede positivt, nu min søster skulle til at føde.

min kusine overhørte vores samtale, og et par dage senere fik jeg en besked på facebook fra hende, om hvad testen sagde.

i dag ringer  min søster så, og fortæller at min anden kusine har skrevet til hende,og hun ved at jeg er i 8 uge. 

hvorfor er det så svært at holde sin mund, specielt nu jeg har sagt til kusinen, at jeg ikke ved noget.. åh er vidst bare irriteret over, at jeg ikke selv kan få lov til at fortælle familien om min graviditet, når jeg føler det er tid til det 

Ejj det da også bare direkte taveligt, det gør man da ikke, og synes da selv man må have den respekt at det ikke er noget man prabler videre om før man får grønt lys.

jeg har også fortalt om min meget nye graviditet til nogle venner og veninder som vidste at vi var igang. men hvis der var nogen af dem som sagde det videre , så jeg ikke selv fik chancen for at fortælle min familie det ville jeg blive eddikesur.

Jeg tror jeg havde kontaktet den kusine og sagt hey lad være med at rendte rundt og si en masse, før jeg selv ved mere

håber hun har lidt dårlig smag i munden

Anmeld

26. februar 2013

tankai

BigHope13 skriver:

Ejj det da også bare direkte taveligt, det gør man da ikke, og synes da selv man må have den respekt at det ikke er noget man prabler videre om før man får grønt lys.

jeg har også fortalt om min meget nye graviditet til nogle venner og veninder som vidste at vi var igang. men hvis der var nogen af dem som sagde det videre , så jeg ikke selv fik chancen for at fortælle min familie det ville jeg blive eddikesur.

Jeg tror jeg havde kontaktet den kusine og sagt hey lad være med at rendte rundt og si en masse, før jeg selv ved mere

håber hun har lidt dårlig smag i munden

jeg har pænt skrevet til hende, om hun ikke kan lade være med at sige til folk jeg er gravid,når jeg har sagt til hende at jeg ikke ved noget. 

Anmeld

26. februar 2013

MariaKyedDK

tankai skriver:

sikke en irriternde kusine, hvor er hun egentlig tavlig.

det gør man da ikke, ærgerligt at hun overhørte samtalen...

Anmeld

26. februar 2013

BigHope13

tankai skriver:

jeg har pænt skrevet til hende, om hun ikke kan lade være med at sige til folk jeg er gravid,når jeg har sagt til hende at jeg ikke ved noget. 

god ting, så må vi jo håbe at hun fremover kan beherske sig og holde sin Mund

Anmeld

26. februar 2013

AnthonsMor

tankai skriver:

Hold kæft hvor er det respektløs af din kusine!

Pisse dårlig stil!!!

Jeg synes du skal sige til hende, at nyheden er noget du gerne selv vil dele med familien og dem der nu skal vide det, og at hun ikke skal blande sig og fortælle det hist og her!

Og det er altså tilladt at blive sur på hende over det, for det er ikke iorden - det er trodsalt dig der er gravid og din nyhed!

Anmeld

26. februar 2013

tarkoflen

Det var da virkelig noget mærkeligt noget at gå og fortælle, før du selv har fortalt det! Hvad sagde hun til, at du bad hende holde sin mund? Håber virkelig hun har dårlig samvittighed!

Anmeld

26. februar 2013

tankai

tarkoflen skriver:

Det var da virkelig noget mærkeligt noget at gå og fortælle, før du selv har fortalt det! Hvad sagde hun til, at du bad hende holde sin mund? Håber virkelig hun har dårlig samvittighed!

Det eneste hun siger er, at det ikke er hende der har sagt det.. 

Der er dog ingen mulighed for at jeg tror på det, nu det er hendes søster der selv fortæller det.. 

Tilgengæld siger hun, at jeg bar kan lade være med at fortælle halvdelen af familien at vi er i gang, og ikke fortælle det til den andel halvdel af familie.. 

Må indrømme jeg er en smule arrig lige nu.. Puha', hvis jeg så bare havde været længere henne, og klar til at skulle fortælle alle om det.. 

Anmeld

26. februar 2013

tankai

26. februar 2013

tankai

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.