Åhh hjælp mig piger :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

LBK

Maja84 skriver:

Vi fik konstantcat vide at kl 7 var det rigtige men ikke for vores søn, han bliver puttet mellem 8 og 9putter vi før er det hen i vejret, og han vågner alligevel om natten, nå detcer en anden snak. Vi har ingen glæde af at putte allerede kl 7, det er jo ikke sikkert det virker, men det kan jo være værd at prøve, vi er også begyndt at have musik hos ham om natten, og ser ud til at hjælpe en del

jeg kan ikke med sikkerhed sige at det ikke er tidspunktet. vi har ikke fået af vide at hun skal i seng kl 19. det er det tidspunkt vi synes er bedst for hende.. Men det kan da være vi skal overveje tidspunktet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Kløver

LBK skriver:

jeg kan ikke med sikkerhed sige at det ikke er tidspunktet. vi har ikke fået af vide at hun skal i seng kl 19. det er det tidspunkt vi synes er bedst for hende.. Men det kan da være vi skal overveje tidspunktet.. 

Hvis intet andet hjælper, kan det være en mulighed og er det ikke det rigtige kan i jo rykke sengetiden tilbage igen

Anmeld

26. februar 2013

LBK

Maja84 skriver:

Hvis intet andet hjælper, kan det være en mulighed og er det ikke det rigtige kan i jo rykke sengetiden tilbage igen

Helt enig;0)

Anmeld

26. februar 2013

lilledittemor

LBK skriver:

jeg tror helt sikkret  også at vores lille ny forstærker hele situationen.. Men hvordan hulan hjælper vi hende. Hun må hver morgen lige som hun plejer komme ind og hygge i vores seng.. også selvom baby evt vågner.

vi har putte ritual der ikke har ændret sig.. Vi vil ikke have hende i sengen. Og helst heller ikke i soveværelset om natten.. men det er måske det der i en periode er løsningen...?? At hun sover i egen seng i Soveværelset..

Ja det tænker jeg lidt..

Uanset hvad man gør, går noget af den vågne tid jo fra den store.. Og hun har måske brug for at blive "pusse nusset" ekstra om?

Det er jo nok den nemmeste ting at prøve af.. Og det skader jo ikke

Anmeld

26. februar 2013

lilledittemor

LBK skriver:

jeg tror helt sikkret  også at vores lille ny forstærker hele situationen.. Men hvordan hulan hjælper vi hende. Hun må hver morgen lige som hun plejer komme ind og hygge i vores seng.. også selvom baby evt vågner.

vi har putte ritual der ikke har ændret sig.. Vi vil ikke have hende i sengen. Og helst heller ikke i soveværelset om natten.. men det er måske det der i en periode er løsningen...?? At hun sover i egen seng i Soveværelset..

Vi har gjort det meget når vores datter har haft urolige perioder..
Og det har hjulpet rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.