Hvilke pigenavne og drengenavne kan i bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Amanda Stage

Hyuna skriver:

Hej !

Jeg ville høre hvilke af disse navne i bedst kan lide?

Vælg de 4 pigenavne i bedst kan lide og de 4 drengenavne i bedst kan lide.

Pigenavne:

Alenthin

Lugia

Therence

Miles

Xinia

Orianthi

Equalia

Drengenavne:

Sasuke

Kitaru

Damien

Hauru

Lychee

Romeo

Auchan

Jeg synes det er fedt med specielle navne, jeg har dog aldrig hørt om de fleste af dem, så jeg ved slet ikke hvordan de udtales, men som kommende lærer, så synes jeg det er LANGT bedre med navne der er svære at udtale (jeg lærer det jo helt sikkert), end at have 4 i klassen der hedder William 

som jeg tror de udtales, kan jeg umiddelbart bedst lide følgende:

piger:

Lugia 

Therence 

Xinia

Equalia

drenge:

Kitaru

Hauru

Lychee

Romeo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Trouble

Kan ikke vælge 4 navne, da jeg synes de er for specielle. Jeg kan kun finde tre navne, som jeg synes er ok.

Pigenavne:

Xinia

Drengenavne:

Damien

Romeo

Jeg forstår altså ikke den her mode med specielle navne. Synes ærligtalt det er synd for ungerne, for nogle navne er da helt ude i hampen!! Synes det er temmelig egoistisk og uden tanke for barnet og de kvaler det vil give. Bare min mening..

Synes du ikke også det er synd for barnet at hedde det samme som 1 mio andre mennesker og vide at der er intet specielt over navnet, det var bare et mor og far fandt fordi de kendte en god ven med samme navn?

wtf, ville jeg tænke. Jeg er ikke den ven?

Anmeld

1. marts 2013

Amanda Stage

Hyuna skriver:

Synes du ikke også det er synd for barnet at hedde det samme som 1 mio andre mennesker og vide at der er intet specielt over navnet, det var bare et mor og far fandt fordi de kendte en god ven med samme navn?

eller fordi de lige så top 10 listen og ikke tænkte nærmere over de "kvaler" de giver børnene at de konstant skal rodes rundt med de mange andre i børnehaven der hedder Magnus eller Emma 

Anmeld

1. marts 2013

Trouble

Amanda Stage skriver:

eller fordi de lige så top 10 listen og ikke tænkte nærmere over de "kvaler" de giver børnene at de konstant skal rodes rundt med de mange andre i børnehaven der hedder Magnus eller Emma 

Præcis.

Anmeld

1. marts 2013

Mom2

Hyuna skriver:

wtf, ville jeg tænke. Jeg er ikke den ven?

Man kan godt vælge navne som ikke er på top 50 uden at det behøver været noget sindssygt specielt.

Min datter hedder Lea, da jeg ikke selv ville have et som var på top 50, men uden at det blev specielt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.