Guldfiskens hule 35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Laulund87

Hvor ser du bare hammer godt ud!

Nu er det snart lige om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Hvor ser du bare hammer godt ud!

Nu er det snart lige om lidt

Tusind tak søde! Ja, det kan meget snart blive lige om lidt!  

Anmeld

26. februar 2013

christina92

M (: skriver:

Ej, tillykke!

Så må du da have fløde i dutterne! 

Tusind tak!

Hehe ja det mener SP også

Anmeld

26. februar 2013

M (:

christina92 skriver:

Tusind tak!

Hehe ja det mener SP også

Men skønt at det bare fungerer problemløst! har det bare fungeret fra dag 1?

Anmeld

26. februar 2013

christina92

Men skønt at det bare fungerer problemløst! har det bare fungeret fra dag 1?

Ja det har det faktisk  i strten synes JM på sygehuset det var et problem at hun kun spiste 5 min og så sov, hun synes ikke hun fik nok, men efter en udmalkning viste det sig det bare var fordi jeg havde utrolig meget råmælk og nu mælk

Anmeld

26. februar 2013

Svenne

Endnu 14 dage er fløjet afsted, og jeg kan nu skrive 35+0, og dermed er der KUN 14 dage til det er "lovligt" at føde!  Hvor blev tiden lige af? 

Ugen er gået med at ligge under dynen da jeg, trods influenzavaccine, har præsteret at fange sådan en omgang.. Så døjer en del med snot (hvilket forklarer, at min næse på billederne er rødere end Rudolfs), hoste, ru hals, ingen stemme og søvnløse nætter - jeg skal fortsat ikke op for at tisse om natten, men har derimod de sidste 4 nætter måttet stå op og drikke te for at få ro på krilleret og luft i næsen.. 

Jeg har i dag været til jordemoder, og hun skønner en vægtforøgelse på.. 500 gram siden sidste 33+0! Dermed skønner hun fisken til at veje 2900 gram, så den er jo da ikke blevet mindre, og har heller ikke sat hastigheden ned.. Spændende, hvor den ender henne vægtmæssigt! 

Næste jordemodertid er 37+0, men desværre har min egen jordemoder ferie, så skal ind til en anden.. Spændende, hvordan det bliver, og hvad hun skønner i forhold til min egen (og i forhold til vækstskanningen, som bliver d. 7/3 dvs. 36+3)..

Urinen var som sædvanlig blank og blodtrykket 123/80, så helt normalt. Jeg har nu taget 11,1 kg på.. 

Hvorfor skal du til vækstscanning?

Jeg har lige været til Jordmoder i dag (35+2) og min baby i maven er også skønnet til 2.900 g.

Anmeld

26. februar 2013

M (:

christina92 skriver:

Ja det har det faktisk  i strten synes JM på sygehuset det var et problem at hun kun spiste 5 min og så sov, hun synes ikke hun fik nok, men efter en udmalkning viste det sig det bare var fordi jeg havde utrolig meget råmælk og nu mælk

Fedt at det bare fungerer - og at det ikke behøver tage hele og halve timer hver gang! (:

Anmeld

26. februar 2013

M (:

Svenne skriver:

Hvorfor skal du til vækstscanning?

Jeg har lige været til Jordmoder i dag (35+2) og min baby i maven er også skønnet til 2.900 g.

Fordi min læge skønnede fisken til at være 2400 gram allerede 32+1, så han vurderede, at det var så meget over gennemsnittet, at der skulle holdes ekstra øje. 

Hvis fisken fortsætter med at vokse så hurtigt som den har gjort siden 28+0, så skal vi evt. snakke igangsættelse omkring termin (hvis den når 4000/4200 gram før/til termin)..

Anmeld

26. februar 2013

christina92

Fedt at det bare fungerer - og at det ikke behøver tage hele og halve timer hver gang! (:

Ja, nu bruger hun 15-20 min fordi hun er blevet så super nysgerrig

Anmeld

26. februar 2013

M (:

christina92 skriver:

Ja, nu bruger hun 15-20 min fordi hun er blevet så super nysgerrig

Ja, og det er da stadig et hurtigt måltid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.