Så meget er sket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
13 svar
1 synes godt om
24. februar 2013

Maria-s

jeg ved godt jeg er blevet rigtig dårlig til at skrive herinde og jeg må indrømme at der også har været langt mellem mine besøg herinde.... Men forhåbentlig kommer det til at ændre sig indenfor den nærmeste fremtid vi er i hvert fald klar til at arbejde på en nr 2 :p

Så utrolig meget er sket det sidste år. Lige om snart bliver Noah 2 år. 2ÅR! Han er verdens dejligste og jeg elsker ham så utrolig højt. Jeg kan stadig få tåre i øjene ved bare at sidde og stirre på ham og være så taknemmelig over hvor dejlig en dreng vi er blevet skænket.

meget har sket. Bl.a. Har jeg været nede at vende med en gang stress og var fuldtidssygemeldt i knap 3 måneder. Er stadig ikke kommet tilbage på guld tid og kæmper med reaktionsmønstre og det at lære at sige fra.... men det skal nok blive godt igen. Det handler jo i bund og grund om balance og det at lære at prioritere ens liv

og "prioriteret" er der blevet med et frieri fra manden sidste år i April og giftemål her den 16.02.2013 

Men fantastisk oplevelse som vil være i min og vores bevidsthed resten af vores liv. Alt klappede og hvert minut blev suget ind. Eneste minus var at Noah blev syg, men heldigvis havde vi en god barnepige, så han var i trygge hænder og jeg kunne abstrahere fra det og havde en veninde til at passe min telefon

jeg skriver fra mobilen, jeg håber jeg alligevel kan komme til at ligge et billede op... Ellers må det komme senere

forumet har været savnet. Jeg håber jeg nu har fundet overskud til at have mere tid til mig selv og dermed baby.dk nørdning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Maria-s

Hvorfor kan jeg ikke sætte flere billeder ind??

Anmeld

24. februar 2013

Maria-s

Prøver lige om det vil lykkes?

nope...

Anmeld

25. februar 2013

AnneBJ

Tillykke med brylluppet, dejligt at "se" dig herinde igen!

Træls med sygemeldingen, men godt at høre du er på vej op igen!

Jeg vil glæde mig til at se nogle billeder  og så er det jo spændende hvornår nummer 2 finder vej til maven - er i igang?

Anmeld

1. marts 2013

Maria-s

AnneBJ skriver:

Tillykke med brylluppet, dejligt at "se" dig herinde igen!

Træls med sygemeldingen, men godt at høre du er på vej op igen!

Jeg vil glæde mig til at se nogle billeder  og så er det jo spændende hvornår nummer 2 finder vej til maven - er i igang?

Hej Anne

Håber snart det bliver muligt for mig at ligge lidt billeder ind. Men kan ikke kopierer fra det link vi har, som vi fik så vi kunne se dem på nettet, de er beskyttet, så må vente lidt endnu med at flashe!

Altså nu skal man jo passe på med hvad man skriver fordi man ikke ved hvem der kigger med, men jeg kan da sige at skulle de SKE at vi gik hen og blev gravide, ville det ikke være noget vi blev kede af Men der er jo INGEN der ved hvor lang tid DET kan ta...

Anmeld

6. marts 2013

Maria-s

Så lykkedes det måske med et par billeder?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2013

AnneBJ

Maria-s skriver:

Så lykkedes det måske med et par billeder?

Det gjorde det!! WOw du er flot... Blev kjolen hjemmesyet som du talte om?? 

Anmeld

7. marts 2013

Maria-s

AnneBJ skriver:

Det gjorde det!! WOw du er flot... Blev kjolen hjemmesyet som du talte om?? 

Tak

Yes den blev hjemmesyet, lige som buket og resten af blomsterne blev hjemmegjort

Anmeld

7. marts 2013

AnneBJ

Maria-s skriver:

Tak

Yes den blev hjemmesyet, lige som buket og resten af blomsterne blev hjemmegjort

Sejt

Anmeld

14. marts 2013

DK

Sejt med planer om baby nr 2!

Og TILLYKKE med brylluppet! Hvor var du en smuk brud

Jeg er ked af at høre du har haft stress, det lyder skrækkeligt! Jeg var jo selv nede og bide lidt i græsset i forbindelse med indbrud/rednings"aktion" i efteråret, så jeg kender godt fornemmelsen af at INTET er som det plejer indeni en dejligt at du har overstået det værste og igen er på vej op! Jeg arbejder med sygedagpenge sager nu, og vil på det stærkeste råde dig til at lytte til din krop fremover. Det er ikke rart hvis det kommer tilbage. Men det tænker du allerede på kan jeg læse

Knus

D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.