Min datters 2 års kage :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

Mettefpigen

Neej hvor er den fin!! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

HeidiØ

Den lykkelige skriver:

Min datter fylder to år på tirsdag og vi holdt den idag for sviger familien og næste lørdag så får min familie.. kagen til fødselsdagen idag vakte kæmpe glæde hos hende da den var med alle hendes ynglingsfigure 

Ej, den er bare vildt flot! Meget kreativt!!

Anmeld

27. februar 2013

Brams

Den lykkelige skriver:

Min datter fylder to år på tirsdag og vi holdt den idag for sviger familien og næste lørdag så får min familie.. kagen til fødselsdagen idag vakte kæmpe glæde hos hende da den var med alle hendes ynglingsfigure 

Hold nu K... hvor er den flot!!!!

Anmeld

27. februar 2013

Den lykkelige

tine1985 skriver:

Hvor er den dog fiiiin!

Jeg vil også gerne vide om du tager imod bestillinger Og hvis ja, så i hvilket område

Vh

Tine

Tusind tak.. 
Nej gør jeg desværre ikke lige pt.. er på kontanthjælp og må intet tjene.. Men når jeg får job gør jeg 

Anmeld

27. februar 2013

tine1985

Den lykkelige skriver:

Tusind tak.. 
Nej gør jeg desværre ikke lige pt.. er på kontanthjælp og må intet tjene.. Men når jeg får job gør jeg 

Æv Nå men min datter fylder først til juli, så jeg satser på du når det Skriv endelig hvis det bliver en mulighed (i Kbh-området).

Anmeld

27. februar 2013

Pige2009

Den lykkelige skriver:

Flot!

Anmeld

27. februar 2013

Den lykkelige

tine1985 skriver:

Æv Nå men min datter fylder først til juli, så jeg satser på du når det Skriv endelig hvis det bliver en mulighed (i Kbh-området).

Ok skal jeg huske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.