Min datters 2 års kage :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Asta&Alfred

Den lykkelige skriver:

Min datter fylder to år på tirsdag og vi holdt den idag for sviger familien og næste lørdag så får min familie.. kagen til fødselsdagen idag vakte kæmpe glæde hos hende da den var med alle hendes ynglingsfigure 

Hold da helt op hvor det en flot kage - meget imponerende:-) Det må da være et hvert barns drøm af en fødseldagskage:-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Den lykkelige

Tusind tak skal i have allesammen  

Anmeld

25. februar 2013

morethanperfect

WOW !! Oscar ville være helt vild hvis han fik sådan en kage !!

Altså , hvor i landet bor du .. ? Og laver du på bestilling

Anmeld

25. februar 2013

Cbank

Den lykkelige skriver:

Hi hi ja selvfølgelig har jeg selv lavet den 
Og mange tak 

Ej hvor er du bare enorm god 

Anmeld

25. februar 2013

Alexander&Lærke

Super flot kage,  kan godt forstå hun blev glad for hvem ville ikke det...  

Anmeld

25. februar 2013

bøllen

Den lykkelige skriver:

Min datter fylder to år på tirsdag og vi holdt den idag for sviger familien og næste lørdag så får min familie.. kagen til fødselsdagen idag vakte kæmpe glæde hos hende da den var med alle hendes ynglingsfigure 

Wauuu den er godt nok fin

Anmeld

25. februar 2013

Amanda Stage

eeej den er flot! Er det fondant du har lavet det af? Hvordan får du farven så jævn over det hele? Hvad bruger du inde i kagen? 

Er bare nysgerrig for skal snart på barsel og vil virkelig gerne lave sådan nogle kager 

Anmeld

26. februar 2013

Den lykkelige

Amanda Stage skriver:

eeej den er flot! Er det fondant du har lavet det af? Hvordan får du farven så jævn over det hele? Hvad bruger du inde i kagen? 

Er bare nysgerrig for skal snart på barsel og vil virkelig gerne lave sådan nogle kager 

Jeg bruger pastafarve.. man skal bare ælte og ælte og ælte lidt mere.. så bliver den helt jævn.. 
Inde i den her var der to chokolade bunde og en drømmekage bund.. med tobleronemousse og verdens bedste opskrift på jordbær mousse.. 

Anmeld

26. februar 2013

Fenja09

Ihh hvor er den bare fin - du har da evner til at lave flotte kager

Anmeld

27. februar 2013

tine1985

Den lykkelige skriver:

Hvor er den dog fiiiin!

Jeg vil også gerne vide om du tager imod bestillinger Og hvis ja, så i hvilket område

Vh

Tine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.