Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den lykkelige skriver: Min datter fylder to år på tirsdag og vi holdt den idag for sviger familien og næste lørdag så får min familie.. kagen til fødselsdagen idag vakte kæmpe glæde hos hende da den var med alle hendes ynglingsfigure
Min datter fylder to år på tirsdag og vi holdt den idag for sviger familien og næste lørdag så får min familie.. kagen til fødselsdagen idag vakte kæmpe glæde hos hende da den var med alle hendes ynglingsfigure
Hold da helt op hvor det en flot kage - meget imponerende:-) Det må da være et hvert barns drøm af en fødseldagskage:-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tusind tak skal i have allesammen
WOW !! Oscar ville være helt vild hvis han fik sådan en kage !!
Altså , hvor i landet bor du .. ? Og laver du på bestilling
Den lykkelige skriver: Hi hi ja selvfølgelig har jeg selv lavet den Og mange tak
Hi hi ja selvfølgelig har jeg selv lavet den Og mange tak
Ej hvor er du bare enorm god
Super flot kage, kan godt forstå hun blev glad for hvem ville ikke det...
Wauuu den er godt nok fin
eeej den er flot! Er det fondant du har lavet det af? Hvordan får du farven så jævn over det hele? Hvad bruger du inde i kagen?
Er bare nysgerrig for skal snart på barsel og vil virkelig gerne lave sådan nogle kager
Amanda Stage skriver: eeej den er flot! Er det fondant du har lavet det af? Hvordan får du farven så jævn over det hele? Hvad bruger du inde i kagen? Er bare nysgerrig for skal snart på barsel og vil virkelig gerne lave sådan nogle kager
Jeg bruger pastafarve.. man skal bare ælte og ælte og ælte lidt mere.. så bliver den helt jævn.. Inde i den her var der to chokolade bunde og en drømmekage bund.. med tobleronemousse og verdens bedste opskrift på jordbær mousse..
Ihh hvor er den bare fin - du har da evner til at lave flotte kager
Hvor er den dog fiiiin!
Jeg vil også gerne vide om du tager imod bestillinger Og hvis ja, så i hvilket område
Vh
Tine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128