Så fik vi næsten en diagnose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
0 svar
0 synes godt om
24. februar 2013

Anonym trådstarter

Efter endnu en samtale med børnehaven og en psykolog.  Er vi kommet frem til at vores søn på 5 år nok er sensitiv. Et billed som er blevet mere og mere tydeligt de sidste par år spicelt i bh hvor han går med 99 andre børn.  Han bliver nemt overstimuleret i grupper med mange mennesker man skal forholde sig til, han er meget lyd og lys følsom og kan have svært ved at finde ro i sin lille krop... Øv øv hvor det snydt at han skal have det sådan og hvor er det dog indimellem  svært at være mor til sådan en dreng. 

det er ikke afgjort endnu men ud fra vores beretninger og pædagogernes mente psykologen at det kunne være det. Vi skal igennem flere samtaler, men det er super rart at snakke med nogen kloge hoved om det. Så mangler vi bare forståelse for familien. Noget som jeg selv har læse en del om på det sidste fordi jeg har haft det i tankerne. Nu vil de undersøge om vi kan låne en kugledyne til ham så han selv kan falde i søvn om aften uden at køre og det ender i en konflikt. 

Jeg oprettert dette som anonym da det er meget nyt endnu og vil helst ikke Googles på det... Men jeg har før Skrevet om kugledyne til ham. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.