Ligge på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

Miss BananaHammock

frk andreasen skriver:

freja er så småt de sidste par dage begyndt at ville det længe hun kommer helt op i strakte arme.. hvordan går det med jeres bebser?

Her går det stadig af h-til med at ligge på maven. Han gider kun hvis han ligger på ammepuden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

frk andreasen

Miss BananaHammock skriver:

Her går det stadig af h-til med at ligge på maven. Han gider kun hvis han ligger på ammepuden

det skal nok komme lige pludselig så ruller de hele vejen rundt

Anmeld

25. marts 2013

Miss BananaHammock

frk andreasen skriver:

det skal nok komme lige pludselig så ruller de hele vejen rundt

Åh det håber jeg. Man kan jo som første gangs mor ike lade hver med at blive lidt fortvivlet når han stikker i et vræl hver gang og der jo alle steder står at de om dagen skal ligge så meget på maven som de kan.

Anmeld

25. marts 2013

frk andreasen

Miss BananaHammock skriver:

Åh det håber jeg. Man kan jo som første gangs mor ike lade hver med at blive lidt fortvivlet når han stikker i et vræl hver gang og der jo alle steder står at de om dagen skal ligge så meget på maven som de kan.

nogen børn giver sig go tid feks min den første ( pige ) og min den sidste ( pige ) har/havdev slet ik travlt med at komme videre. men derimod min søn da han var kun 3 mdr kunne han selv rulle hele vejen rundt han sad selv som 4,5 mdr kravlede som 5 mdr spiste helt selv som 9 mdr osv osv. han havde fart på. derfor jeg plejer at sige han kun var baby i en uge .. nyd det lige pludselig går det stærkt tro mig han skal nok lære det nogl børn kan først lidt det i 5-6 dr alderen ( gjorde min store datter ) sikkert osse min mindste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.