Ligge på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.335 visninger
13 svar
6 synes godt om
24. februar 2013

Miss BananaHammock

Hvordan går det med jeres trolde?
Alexander HADER det. Han løfter hovedet rigtig fint når han ligger på min skulder og han kan godt ligge på maven på os men lægger jeg ham på maven på legetæppet, så bliver han yderst utilfreds.

Hvad gør man?
Jeg har prøvet at lægge hans hænder under bryster, eller en rullet stofble men det virker ikke.
Jeg har også prøvet den med at ligge ham på min pilates bold - heller ikke en succes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

FamilenStorm

Miss BananaHammock skriver:

Alexander HADER det. Han løfter hovedet rigtig fint når han ligger på min skulder og han kan godt ligge på maven på os men lægger jeg ham på maven på legetæppet, så bliver han yderst utilfreds.

Hvad gør man?
Jeg har prøvet at lægge hans hænder under bryster, eller en rullet stofble men det virker ikke.
Jeg har også prøvet den med at ligge ham på min pilates bold - heller ikke en succes.

Det er præcis det samme her..

Elias holdet egentlig hovedet tildels flot når han ligger på skulderen og når han "sidder"

Han hader også at ligge på maven og bliver rigtig sur..
Fik at vide af sp at det bare var at ligge dem på maven speget som
Muligt, kunne være op mod 30-50 gange om dagen.. Så når han blev sur, skulle vi vende ham om på ryggen og så maven igen lidt efter..

Må dog indrømme at vi ikke er SÅ gode til at få lagt ham på maven, netop fordi han bliver så sur.. Nænner det næsten ikke.. :-)

Anmeld

24. februar 2013

Miss BananaHammock

Det er præcis det samme her..

Elias holdet egentlig hovedet tildels flot når han ligger på skulderen og når han "sidder"

Han hader også at ligge på maven og bliver rigtig sur..
Fik at vide af sp at det bare var at ligge dem på maven speget som
Muligt, kunne være op mod 30-50 gange om dagen.. Så når han blev sur, skulle vi vende ham om på ryggen og så maven igen lidt efter..

Må dog indrømme at vi ikke er SÅ gode til at få lagt ham på maven, netop fordi han bliver så sur.. Nænner det næsten ikke.. :-)

Pyh så skal jeg vist igang med at lægge ham mere på maven. han bliver bare så vred at det kan tage flere min at få ham kølet ned igen.

Anmeld

25. februar 2013

_-Kathrine-_

Synes jeg har hørt at grunden til at de blir så vrede er fordi deres kravlerefleks stadig er der og det er ikke så behageligt for dem...!
Men bare bliv ved med at lægge ham på maven, for lige pludselig vil han synes godt om det

Anmeld

25. februar 2013

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Synes jeg har hørt at grunden til at de blir så vrede er fordi deres kravlerefleks stadig er der og det er ikke så behageligt for dem...!
Men bare bliv ved med at lægge ham på maven, for lige pludselig vil han synes godt om det

Jeg vil prøve. Det er bare øv at skulle gøre det når han bliver så vred også lige med det samme. Men skal jo lære at de bliver vrede en gang imellem også selvom de skal alligevel

Anmeld

26. februar 2013

Tøs85

Oskar-Emil er heller ikke vild med det, men jeg ligger en ammepude under ham så han ikke skal løfte hovedet lige så højt og det har hjulpet..men når han ikke kan løfte hovedet mere blir han også sur.. Og så prøver jeg bare senere.. Men det er slet ikke nok og han er ret flad i nakken nu.. Øv!

Anmeld

2. marts 2013

Lullaby

Miss BananaHammock skriver:

Hvad gør man?

HA! Zarina nægter at ligge på maven. Er du sindssyg hun bliver tosset lige så snart hun ligger der.  Men ligesom din knægt så vil hun gerne løfte hovedet på min skulder.

Anmeld

12. marts 2013

frk andreasen

Lullaby skriver:

HA! Zarina nægter at ligge på maven. Er du sindssyg hun bliver tosset lige så snart hun ligger der.  Men ligesom din knægt så vil hun gerne løfte hovedet på min skulder.

samme med freja hun blir stiktosset efter 2 sek

Anmeld

12. marts 2013

Miss BananaHammock

Hvornår bør de kunne det? Hvornår skal an være nervøs hvis de ikke kan?

Anmeld

25. marts 2013

frk andreasen

freja er så småt de sidste par dage begyndt at ville det længe hun kommer helt op i strakte arme.. hvordan går det med jeres bebser?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.