Hvilken babyalarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

fairlady

modesty skriver:

Vi er vildt glade for vores Neonate. Begge enheder fylder det samme som en mobiltelefon, så man slipper for den klumpede modtager. Den kan sjatlades ligesom en mobiltelefon (bruger lithiumbatterier), forbindelsen er god, lav stråling. Har kun gode ting at sige. Der er vist kommet en nyere model efter den vi har.

ok, den vil jeg da lige kigge nærmere på. tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Autostol.dk

fairlady skriver:

Hvilken babyalarm vil du anbefale til udendørs brug?

På forhånd tak.

M.v.h. Fairlady

Herhjemme havde vi en Super Nova og den vil jeg ikke anbefale.

Den tænder i tasken, da knapperne går så langt ud af alarmen og vi har flere gange oplevet, at vi kunne høre sønnen på altanen (igennem lukket vinduer) og det var først når vi gik ud til ham, at der kom lyd i babyalarmen. 

Vi sendte den til rep. og fik den retur uden de havde fundet en fejl. De næste 3 dage var de næste ubruglige og opfanget overhoved ikke sønnik. I butikken kunne de sende den retur igen, men de troede ikke på de kunne gøre noget, da de ikke fandt fejl sidste gang. 

Hvis du læser her, hvad et par andre forældre skriver, så er de heller ikke tilfredse..

http://www.babyalarm-test.dk/5-super-nova-d7-babyalarm.html

Anmeld

25. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Super Nova. Vi har brugt den til begge børn. Har altid virket ubeklageligt og har aldrig været gået i stykker.

Anmeld

25. februar 2013

CaWi

Vi har en prima nova.
Den virker fint og som den skal.
Den er feks bare træls at have med til fest. Selvom man sætter den på lydløs og vibrator, så larmer den helt vildt i stedet for at vibrere hvis den feks ikke kan fange signal, løbet tør for batteri osv.
Kan godt være det er meningen, men det var rimelig pinligt i sommers da vi var til bryllup. Den gjorde det både i kirken og til festen.

Anmeld

25. februar 2013

fairlady

Autostol.dk skriver:

Herhjemme havde vi en Super Nova og den vil jeg ikke anbefale.

Den tænder i tasken, da knapperne går så langt ud af alarmen og vi har flere gange oplevet, at vi kunne høre sønnen på altanen (igennem lukket vinduer) og det var først når vi gik ud til ham, at der kom lyd i babyalarmen. 

Vi sendte den til rep. og fik den retur uden de havde fundet en fejl. De næste 3 dage var de næste ubruglige og opfanget overhoved ikke sønnik. I butikken kunne de sende den retur igen, men de troede ikke på de kunne gøre noget, da de ikke fandt fejl sidste gang. 

Hvis du læser her, hvad et par andre forældre skriver, så er de heller ikke tilfredse..

http://www.babyalarm-test.dk/5-super-nova-d7-babyalarm.html

ok, det er skrevet bag øret. Ingen super nova til os. Tak for svar

Anmeld

25. februar 2013

fairlady

CAWI skriver:

Vi har en prima nova.
Den virker fint og som den skal.
Den er feks bare træls at have med til fest. Selvom man sætter den på lydløs og vibrator, så larmer den helt vildt i stedet for at vibrere hvis den feks ikke kan fange signal, løbet tør for batteri osv.
Kan godt være det er meningen, men det var rimelig pinligt i sommers da vi var til bryllup. Den gjorde det både i kirken og til festen.

Det bliver helt sikkert heller ikke en prima nova jeg skal have...

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.