Hvilken babyalarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
15 svar
1 synes godt om
24. februar 2013

fairlady

Hvilken babyalarm vil du anbefale til udendørs brug?

På forhånd tak.

M.v.h. Fairlady

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

lycly

Jeg har ikke lige nogen babyalarm jeg kan anbefale, men jeg kan fraråde den fra IKEA. Den er total uduelig og især udenfor

Anmeld

24. februar 2013

fairlady

LuLy skriver:

Jeg har ikke lige nogen babyalarm jeg kan anbefale, men jeg kan fraråde den fra IKEA. Den er total uduelig og især udenfor

ok. heldig de ikke havde den, da jeg skulle købe den så.

Tak for hjælpen

Anmeld

24. februar 2013

Frejsmor

Herhjemme har vi en philips avent babyalarm og den har virket upåklageligt både inde og ude..

Anmeld

24. februar 2013

fairlady

Frejsmor skriver:

Herhjemme har vi en philips avent babyalarm og den har virket upåklageligt både inde og ude..

hvad for en af modellerne er det?

Anmeld

24. februar 2013

Frejsmor

fairlady skriver:

hvad for en af modellerne er det?

Det er en af de lidt ældre modeller, jeg har nemlig fået den brugt, men den hedder SCD510 mener jeg og er med DECT

Anmeld

24. februar 2013

Mom2

LuLy skriver:

Den er taget ud af produktion og salg fordi den dumpede i TÆNK'S test. Det er over et år siden..

Anmeld

24. februar 2013

fairlady

Frejsmor skriver:

Det er en af de lidt ældre modeller, jeg har nemlig fået den brugt, men den hedder SCD510 mener jeg og er med DECT

ok, tak.

Anmeld

24. februar 2013

modesty

Vi er vildt glade for vores Neonate. Begge enheder fylder det samme som en mobiltelefon, så man slipper for den klumpede modtager. Den kan sjatlades ligesom en mobiltelefon (bruger lithiumbatterier), forbindelsen er god, lav stråling. Har kun gode ting at sige. Der er vist kommet en nyere model efter den vi har.

Anmeld

25. februar 2013

lycly

Christina88 skriver:

Den er taget ud af produktion og salg fordi den dumpede i TÆNK'S test. Det er over et år siden..

Nå, jamen det er jo kun godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.