Gravid lige efter fødsel. Ægløsning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Kan godt passe stod med en posetiv graviditets test 6 uger efter jeg havde født min søn....

Wow det lyder fantastisk. Håber egentlig også jeg bliver gravid nu, ellers vil vi vente til sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Meyer

Profilbillede for Meyer
Du kan sakkens have ægløsning nu. Jeg har fået mens præcis en mdr efter jeg har født alle tre gang selv om jeg har fuld ammet

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Du kan sakkens have ægløsning nu. Jeg har fået mens præcis en mdr efter jeg har født alle tre gang selv om jeg har fuld ammet

Wow jeg giver flaske, håber virkelig det er ægløsning jeg har:-)

Anmeld

24. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Man har ikke HCG i kroppen efter en fødsel,det er så lidt der er tilbage i blodet,da placenta er væk,at det ikke vil kunne måles på hverken en G- test eller ÆL-test.

Din test er positiv fordi du har ÆL inden for 36 timer.

Jeg havde ÆL 18 dage efter min fødsel. 

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

Man har ikke HCG i kroppen efter en fødsel,det er så lidt der er tilbage i blodet,da placenta er væk,at det ikke vil kunne måles på hverken en G- test eller ÆL-test.

Wuhuu fantastisk du skrev det der. TAK 

Anmeld

24. februar 2013

Mariekiksen

Thumbs up at i allerede er klar til nr. 2 så hurtigt... Det er jeg bare slet ikke selvom meningen ellers var de skulle komme tæt.... 

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Mariekiksen skriver:

Thumbs up at i allerede er klar til nr. 2 så hurtigt... Det er jeg bare slet ikke selvom meningen ellers var de skulle komme tæt.... 

kæresten er heller ik 100% kun 90% ca. men han er jo kommet op i mig så må han også tage ansvaret for det  tror dog han bliver lykkelig hvis jeg bliver gravid igen

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar alle 

Anmeld

24. februar 2013

Rockertand

Mor_til_2_unger skriver:

Citat fra Region Sjællands laboratoriemedicinske vejledninger:

Ved graviditet er prøven som regel positiv 1-2 uger efter graviditetens indtræden dvs. fra 4-5 dage før den første udeblivende menstruation. Testen kan holde sig positiv 1-8 uger efter fødsel eller abort.

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Citat fra Region Sjællands laboratoriemedicinske vejledninger:

Ved graviditet er prøven som regel positiv 1-2 uger efter graviditetens indtræden dvs. fra 4-5 dage før den første udeblivende menstruation. Testen kan holde sig positiv 1-8 uger efter fødsel eller abort.

forstår ik 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.