Gravid lige efter fødsel. Ægløsning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
19 svar
6 synes godt om
24. februar 2013

Anonym trådstarter

Fødte den 17/1 en lille en, og følte idag at jeg havde ægløsning så tog lige en æltest jeg havde liggende fra sidst. Den er så positiv i mine øjene. Hva synes i?

Og kan jeg godt allerede ha ægløsning? Og er det rigtig der er større chance for graviditet lige efter fødsel? 

Billedet er taget efter 10 min.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Fødte den 17/1 en lille en, og følte idag at jeg havde ægløsning så tog lige en æltest jeg havde liggende fra sidst. Den er så positiv i mine øjene. Hva synes i?

Og kan jeg godt allerede ha ægløsning? Og er det rigtig der er større chance for graviditet lige efter fødsel? 

Ja, det kan sagtens passe at du har ÆL nu!

Og sansynligheden/risikoen for at blive gravid kort efter fødslen er stor, da der jo er "fri passage"

Anmeld

24. februar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Den er MEGET positiv  

Så det er jo spørgsmålet om der skal hoppes på manden, eller om du skal holde dig væk

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Ja, det kan sagtens passe at du har ÆL nu!

Og sansynligheden/risikoen for at blive gravid kort efter fødslen er stor, da der jo er "fri passage"

Uha uha tak for svar  

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Den er MEGET positiv  

Så det er jo spørgsmålet om der skal hoppes på manden, eller om du skal holde dig væk

Hehe ja kæresten misfortod testen han troede stregerne var omvendte. 

Så den var negativ. Sååååååå han kom lige til at jaaa 

Anmeld

24. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Uha uha tak for svar  

Kan næsten fornemme at der er en forhåbning om en positiv graviditetstest om 14 dage ca?

Anmeld

24. februar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hvis du stadig har hcg i kroppen, er det det, den slår ud på.

Anmeld

24. februar 2013

Hullabullabulla

Rockertand skriver:

Hvis du stadig har hcg i kroppen, er det det, den slår ud på.

Det behøver det ikke være - ikke alle gravide slår ud på ÆL-tests (Jeg gjorde ikke)

Men det er en mulighed

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Kan næsten fornemme at der er en forhåbning om en positiv graviditetstest om 14 dage ca?

Lad os håbe

Anmeld

24. februar 2013

norenberg

Kan godt passe stod med en posetiv graviditets test 6 uger efter jeg havde født min søn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.