Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Alle.
Jeg tog en ægløsnings test i morges, som viste meget kraftig ægløsning .. min og min kæreste havde sex, og bag efter var det en meget meget meget utydelig streg ..
Nogle der kan forklare mig hvad der er sket ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaMary skriver: Hej Alle. Jeg tog en ægløsnings test i morges, som viste meget kraftig ægløsning .. min og min kæreste havde sex, og bag efter var det en meget meget meget utydelig streg .. Nogle der kan forklare mig hvad der er sket ?
Testede du med morgen-urin?
Det må man nemlig ikke når det er ÆL-test
Miss Church skriver: Testede du med morgen-urin? Det må man nemlig ikke når det er ÆL-test
Ja, det gjorde jeg ...
Men tog os en igår efter middags, som var lidt tydlig .. og det er idah jeg skal have ægløsning ...
AnnaMary skriver: Ja, det gjorde jeg ... Men tog os en igår efter middags, som var lidt tydlig .. og det er idah jeg skal have ægløsning ...
Ens ægløsning kan altså godt forskyde sig. Bare fordi du har haft den en bestemt dag, kan kroppen altså godt ændre sig
Men testen bliver jo positiv 24-36 timer inden man har ægløsning. Så hvis du regner med at det er idag, skulle testen være positiv for 1-2 dage siden og ikke i dag
come2 skriver: Ens ægløsning kan altså godt forskyde sig. Bare fordi du har haft den en bestemt dag, kan kroppen altså godt ændre sig
Ja det ved jeg ... men vil det så sige ægløsningen er slut ??
Miss Church skriver: Men testen bliver jo positiv 24-36 timer inden man har ægløsning. Så hvis du regner med at det er idag, skulle testen være positiv for 1-2 dage siden og ikke i dag
den var positiv igår, og så meget stærkt positiv idag ,,
AnnaMary skriver: den var positiv igår, og så meget stærkt positiv idag ,,
Jamen fra den første positive test og til man har ægløsning går der de der 24-36 timer. Så måske har du ægløsning i dag eller i morgen
Det her er den fra i morges
AnnaMary skriver: Det her er den fra i morges
Har du ikke en der er mere tydelig? Det er svært at se om stregerne er lige tydelige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128