fed dag...for det første har jeg lige rundet mine 10 kg. og er nu mere end halvvejs gennem den her slankekur! Jeps, jeg skal nok smide nogle billeder
(og her skulle den flove smiley være, men den vil sgu ikke!)
for det andet skal vi rigtig på tur i aften, op på Lindholm høje og se Vikingespillet...Kl. 23.00 i aften!
Så kan jeg sidde der med to unger (Christian og hans Kammy) og drikke varmt Cacao, for det må vi nemlig gerne i aften, har jeg bestemt!
Katten har bare været så sød og nem, og Tif danser stadig trommedans i ring omkring den, men det er som om den bare hygger sig med det. Den går på kattebakke, og spiser og hygger sig, og den hyler slet ikke på sin oprindelige mor, men til gengæld skal jeg ikke fjerne mig for langt ud af dens åsyn, med mindre der er en anden omkring den, for ellers kalder den. Når så man reagere på dens kalden, og løfter den op, så spinder den bare som om den lige har fået den bedste gave ever...årrrrrk den er dejlig den bette basse.
Jeg er bange for jeg nok kommer til at sende jer lidt billedespam, når jeg lige kommer op til min egen comp.
Anmeld