åhh gud..livet er svært nogen gange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

JustAnotherName

Der er ikke noget værre end utroskab og ugengældte følelser. Tror det er noget af det mest sårende og ødelæggende man som menneske kan føle og opleve.

Og selvom det er deres forhold, så er der så mange andre mennesker omkring, som også holder af, som også bliver splittede og sårede.

Jeg har netop for 10 min. siden fået afbud fra et hold venner (et kærestepar) som skulle komme herhjem imorgen og spise hos os.
De kommer ikke, for hun er flyttet fra ham. Hun har set en anden og fået følelser for ham, og nu er det slut mellem de to  .....Lige nu har min kæreste ham i røret og han tudbrøler. Imens ved jeg at hun er ude og køre sammen med min svigerinde som hun er blevet slngveninde med. De skal ud og spise hos mine svigerforældre nu ....meget meget besynderligt, synes jeg.

Øv, jeg hader utroskab, løgne og hemmeligheder som kan ødelægge forhold.

FØLER MED DIG ...og ikke mindst din mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Karo

Jeg må ærligt indrømme at jeg forstår mig ikke på utroskab. Hvis man befinder sig i et forhold hvor man ikke har det godt og gerne vil have en anden at dele livet med, så må man være ærlig og afslutte sit nuværende forhold på så god en måde som nu er muligt. Jeg forstå ikke hvorfor nogen skaffer sig en ny, inden de smutter. Jeg syndes virkeligt det er noget af det værste man kan gøre mod et andet menneske.

Jeg ved godt at der ikke er noget man kan sige til dig som gør dette bedre. Men jeg tror at din mor, din søster og dig for rigtig meget brug for hinanden for at komme sig over dette. Det må virkeligt ikke være sjovt for din mor, så pas godt på hende for det har hun helt sikkert brug for.

Anmeld

21. juni 2009

Ida.

Øv hvor en besked - både for din mor og dig  det er sådan noget, man ikke i sin vildeste fantasi kan forestille sig sker for ens forældre!! Føler med dig!!

/Ida

Anmeld

23. juni 2009

sarahb

NEEEJ!! ej hvor er det bare forfærdeligt, og nej hvor er det synd for din mor. kan slet ikke forestille mig hvordan det må føles,..

Ihhh kan godt forstå du er arrig... det er bare så respektløst at gøre sådan noget..

Håber du kan hygge om din mor og håber den næste tid går ok trods omstændighederne...

Fra Sarah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.