Åh nej dog. Det er dog forfærdeligt for jer allesammen. Det må være hårdt, jeg ved ikke, hvordan jeg ville reagere, hvis det skete i min familie. Det må være meget underligt og mærkeligt, at ens far er forelsket i en anden. Hvor er det synd for din mor at finde ud af det sådan. Det er hårdt.
Det bliver meget hårdt for din lillesøster. Jeg har selv været i USA et år, og man savner bare familien rigtig meget, og jeg ved slet ikke, hvordan jeg ville have reageret, hvis jeg fik sådan en besked. Det bliver svært, måske hun vil hjem så, jeg ved det ikke. Men det er godt, at I har snakket med hendes veninde, så hun kan få noget støtte.
Det er godt nok en svær situation. Er din far flyttet? Eller hvordan og hvorledes?
Jeg kan godt forstå, at du er sur, det ville jeg også blive! rigtig meget endda. Men som Susanne siger, så må det ikke ødelægge jeres forhold. Det er helt sikkert heller ikke lutter lagkage for din far ligenu, selvom det er ham selv, der er skyld i det, så spekulerer han sikker rigtig meget lige nu og er bange for at miste dig og din lillesøster.
MEN det er helt iorden at være sur og gal, det ville jeg også være. Jeg ved slet ikke, hvordan jeg ville håndtere det. Du må prøve at støtte din mor mest muligt, hold op, hvor er det synd for jer.
Anmeld