åhh gud..livet er svært nogen gange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. juni 2009

NaFe

Ja har lige fået den største chok besked fra min mor...MIN FAR HAR EN ANDEN, what the fuck...ja undskyld sproget.... det så uvirkelig for mig det her, at min far er forelsket i en anden... og det had man kan få til en på bare få sekunder...ens verden er bare vent på hovedet lige nu..puha en omgang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Klumpe-dumpe

Åh hvor jeg føler med din mor og dig

Livet er bare så lortet til tider! 

Og det er HELT OKAY, at være vred, skuffet, pist og bære had til ham, selvom det er din far!

til dig og din mor!!!!

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Puha et chok lige at få, må være rigtig hårdt at finde ud af

Nu ser jeg det fra en anden vinkel end dig og kan godt forstå du er sur og måske hader ham lige nu. Men husk på at det er ik for at såre dig at det er sket, ved self ik hva forhold i har til hinanden i forvejen, men lad det nu ik ødelægge det imellem jer 2 hvis i har det godt i forvejen vil være så synd, og tror du vil fortryde det.

Men nu skal det self handle om at du er der for din mor da det jo er hende der er blevet ramt hårdt af det, må være rigtig hårdt for hende at finde ud af/få afvide

Håber dig og din mor finder en god måde at komme jer over chokket

Anmeld

20. juni 2009

NaFe

Ja er indebrandt med vrede lige nu, a han har kunne gøre det over for min mor...og så finder hun ud a det på deres ferie som de har måtte afslutte og komme hjem....så var slet ik forberedt...de sku først komme hjem om 10 dage... Og jeg tænker mest på min lille søster som befinder sig i usa..puha en besked a få når man er så langt væk.....glæder mig ik til min mor skal ringe til hende imorgen....hun bliver knust...

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Oki, ja så er den ik helt så god når det er forgået på den måde, ik fordi en anden måde er bedre, men man ku nok ha accepteret det bedre hvis hun havde fået det afvide inden ferien og så ved en go samtale.

Måske du skal hjælpe hende med at fortælle din søster det, for lyder ik til det bliver helt så nemt

Anmeld

20. juni 2009

NaFe

nej nemlig...lige begyndt den ferie de har glædet sig til i 2 år og så finde ud a det her, ved hun tilfældigt ser det i en mail....uha så vred og sur...

men ja skal også snakke med min søster, og har fortælt hendes bedste veninde det så hun er forberedt på a kunne hjælpe når hun nok ringertil hende imorgen...

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Grim måde at finde ud af det på

God ide at fortælle hendes veninde det, det får hun no brug for

Anmeld

21. juni 2009

Dictes mor

Åh nej dog. Det er dog forfærdeligt for jer allesammen. Det må være hårdt, jeg ved ikke, hvordan jeg ville reagere, hvis det skete i min familie. Det må være meget underligt og mærkeligt, at ens far er forelsket i en anden. Hvor er det synd for din mor at finde ud af det sådan. Det er hårdt.
Det bliver meget hårdt for din lillesøster. Jeg har selv været i USA et år, og man savner bare familien rigtig meget, og jeg ved slet ikke, hvordan jeg ville have reageret, hvis jeg fik sådan en besked. Det bliver svært, måske hun vil hjem så, jeg ved det ikke. Men det er godt, at I har snakket med hendes veninde, så hun kan få noget støtte.
Det er godt nok en svær situation. Er din far flyttet? Eller hvordan og hvorledes?
Jeg kan godt forstå, at du er sur, det ville jeg også blive! rigtig meget endda. Men som Susanne siger, så må det ikke ødelægge jeres forhold. Det er helt sikkert heller ikke lutter lagkage for din far ligenu, selvom det er ham selv, der er skyld i det, så spekulerer han sikker rigtig meget lige nu og er bange for at miste dig og din lillesøster.

MEN det er helt iorden at være sur og gal, det ville jeg også være. Jeg ved slet ikke, hvordan jeg ville håndtere det. Du må prøve at støtte din mor mest muligt, hold op, hvor er det synd for jer.

Anmeld

21. juni 2009

Barbamama

Hej
Åh jeg føler med dig. Jeg kender det alt for godt. Min mor fandt en anden efter 28års ægteskab med min far og de blev skilt for 6år siden. Det er bare så svært. Også selvom man er voksen så er der bare så mange klemte følelser i det. Vrede, sorg, skuffelse og fortvivlelse. Det tager noget tid at komme over. Jeg sender dig en masse tanker og knus....

Anmeld

21. juni 2009

KWL

Æv en besked at få  Man tror bare ikke sådan noget sker i ens familie.
Jeg håber i kommer på den anden side af det hurtigt og så smartefrit så muligt.

Tanker fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.