Præsentations runde. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

FrkDitte

Xolia skriver:

Ej hvor sjovt :-)

Jeg hedder Dina, er 3. gangs gravid, dog en del år siden sidst, da min yngste er 6 år :-)

Jeg er 33 år, og bor også i Måløv :-)

Ditte, hvor bor du henne?

-Xolia-

Myrholmen...på "Smørumsiden" 

Dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Xolia

FrkDitte skriver:

Myrholmen...på "Smørumsiden" 

Dig?

"Æsken" :-)

Skal den lille så i Børnehuset Søndergården? Begge mine har gået der - den "lille" starter fritter her 1. maj :-)
Min søn har en hel del klassekammerater på både Myrholmen og div. andre veje "derovre" :-)

Kan se at du er sat til 9. september - er selv sat til 22. men fødte en uge tidligere med den yngste - vi ses måske på fødegangen? :-)

Anmeld

11. april 2013

FrkDitte

"Æsken" :-)

Skal den lille så i Børnehuset Søndergården? Begge mine har gået der - den "lille" starter fritter her 1. maj :-)
Min søn har en hel del klassekammerater på både Myrholmen og div. andre veje "derovre" :-)

Kan se at du er sat til 9. september - er selv sat til 22. men fødte en uge tidligere med den yngste - vi ses måske på fødegangen? :-)

"Æsken"?? Jeg har kun boet her i 3 år..er flyttet hertil fra Jylland, så kender ikke de forskellige navne.. 

Børnehuset Søndergården..er det den med "cirkusteltet"? 

Skal du føde på Herlev? Jeg har nemlig valgt Hillerød...

D.

Anmeld

11. april 2013

Xolia

FrkDitte skriver:

"Æsken"?? Jeg har kun boet her i 3 år..er flyttet hertil fra Jylland, så kender ikke de forskellige navne.. 

Børnehuset Søndergården..er det den med "cirkusteltet"? 

Skal du føde på Herlev? Jeg har nemlig valgt Hillerød...

D.

"Æsken" = Eskebjerggård, de store gule huse i den anden ende af byen :-)
Og ja, det er det med Cirkusteltet....

Ja, jeg skal føde på Herlev - det er det nemmeste ;-) Med mindre jeg jeg skal føde imens jeg er på arbejde *G* arbejder nemlig i Hillerød

Anmeld

13. april 2013

FrkDitte

Xolia skriver:

"Æsken" = Eskebjerggård, de store gule huse i den anden ende af byen :-)
Og ja, det er det med Cirkusteltet....

Ja, jeg skal føde på Herlev - det er det nemmeste ;-) Med mindre jeg jeg skal føde imens jeg er på arbejde *G* arbejder nemlig i Hillerød

Nu er jeg jo en rookie i det her med børn i institution.. 

Men det der børnehuset søndergård... er det noget man skal skrives op til.. og hvor lang tid før?

Og er det en vuggestue?

D.

Anmeld

13. april 2013

Xolia

FrkDitte skriver:

Nu er jeg jo en rookie i det her med børn i institution.. 

Men det der børnehuset søndergård... er det noget man skal skrives op til.. og hvor lang tid før?

Og er det en vuggestue?

D.

Tror bare du skal skrives op som alm. institution - det er kombineret vuggestue og børnehave.
Jeg har været meget glad for at have børn der de sidste 6 år :-)

Anmeld

13. april 2013

Oxydatiion

Jeg hedder Michelle og er 20 år.

Bor i Rønne på Bornholm sammen med min kæreste Anders og vores søn Noah på 2½ år Vi skal ha en lille pige og har termin d. 18 september

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.