Præsentations runde. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.682 visninger
16 svar
2 synes godt om
22. februar 2013

Benjamins'mor

Hej piger.

Synes da lige vi skal have en præsentations runde.

Jeg hedder Christina.
Jeg er 18 år gammel og bor i Bjerringbro sammen med min kæreste og søn.
Vi har i forvejen Benjamin på 25 mdr. Og venter en lille mere til september.
Til dagligt går vi begge pt hjemme, min kæreste blev fyret i november og har endnu ikke fundet job igen. Jeg går og søger jobs, skulle være startet på uddannelse, men vi kan ikke få det til at løbe rundt, og slet ikke nu hvor de skære 40% i suen.

Det var lidt om mig/os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

sofiell89

Jeg hedder Sofie og har Line på 9 mdr :-)
Jeg er 23 år, og bor sammen med Carsten på 35, og bor i Brøndby..
Til dagligt går vi begge hjemme og er arbejdsløse. Jeg blev fyret den dag jeg blev gravid med Line, og Carsten blev fyret lige inden jeg fødte Line. Dog er jeg stadigvæk på barsel, så der bliver ikke kigget på job. Da der alligevel ikke er nogen der vil ansætte mig for de 4 mdr der er imellem mine barsler

Anmeld

25. februar 2013

MorEllen

Jeg hedder Ellen, er 29 år gammel, mor til Marie på 25 måneder og gift med Magne. Vi bor i Norge! Jeg er nordmann og Magne er dansk..:-) Vi flyttet fra DK til Norge for 6 måneder siden, og jeg tror faktisk at min kære danske godt kan li' at bo her oppe;-) Jeg arbejder som sygeplejeske på et apotek, og min mand er sosialpædagog i kommunen. Marie går i en lille vuggestue hvor hun trives utrolig godt. Vi glæder os meget til at få en lillebror eller lillesøster... 

Anmeld

25. februar 2013

HoltSchmidt

Jeg hedder Jeanette, er 26 år, gift med Rene og har Mikkel på 11 mdr. Jeg er uddannet audiologiassistent og arbejder i en privat høreklinik og min mand er elektrikerlærling. Mikkel går i dagpleje, som han er rigtig glad for. Vi blev meget overrasket da vi pludselig stod med en positiv graviditetstest, da det slet ikke var planlagt. Men vi glæder os rigtig meget til at byde den lille velkommen til september

Anmeld

27. februar 2013

LittleSteps

Hvor hyggeligt 

Jamen jeg 25, og har sammen med min mand, en datter på snart fire år.

Jeg er uddannet ergoterapeut og arbejder inde for genoptræning. 

Jeg er gravid med nr. 2 og har termin 6. September 

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

Selvfølgelig skal jeg være med, nu det er offentliggjort 

Jeg hedder Karina, er 34 år gammel (endnu). Jeg bor i Holbæk sammen med min kæreste. Vi har i forvejen Isabella på 2,5 år. 

Til dagligt arbejder jeg som kontorassistent i et stort firma i det stoooore København, hvor jeg snart har 15-års jubilæum (gooosh det lyder som en evighed på skrift). Nå, men jeg er i hvert fald pendler med stort P - 4 timer dagligt i alt. Min kæreste, Claus er lige pt. i aktivering i BR 4 timer om dagen. Han afventer at hans sag bliver afsluttet i kommunen med henblik på fleksjob (han har gigt i ryggen). 

Anmeld

14. marts 2013

Nessie

Jeg hedder Lene og er 39 år. Min kæreste og jeg har været forlovet i ca. 6 år, og har sammen Daniel på knap 3,5 år.

Jeg har termin med nr. 2 d. 2. seåtember. 
Begge børn er behandlingsbørn.

Anmeld

24. marts 2013

Maja88

Jeg hedder Maja og er 25år.. er gift med martin.. sammen har vii Aprilla på 25måneder..

Bor i aulum,midtjylland og er færdiguddannet pædagog til sommer..

Anmeld

11. april 2013

FrkDitte

Jeg hedder Ditte, 33 år. Bor med min kæreste K i Måløv, Sjælland.

1. gangsgravid med termin 9. september.

Jeg er lægesekretær på Bispebjerg Hospital og min kæreste har eget firma inde i KBH.

Anmeld

11. april 2013

Xolia

FrkDitte skriver:

Jeg hedder Ditte, 33 år. Bor med min kæreste K i Måløv, Sjælland.

1. gangsgravid med termin 9. september.

Jeg er lægesekretær på Bispebjerg Hospital og min kæreste har eget firma inde i KBH.

Ej hvor sjovt :-)

Jeg hedder Dina, er 3. gangs gravid, dog en del år siden sidst, da min yngste er 6 år :-)

Jeg er 33 år, og bor også i Måløv :-)

Ditte, hvor bor du henne?

-Xolia-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.