Bettefis 28+2 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

camilladyhr

norenberg skriver:

Hold da op en fin vægt bebsen er skønnet til blev scannet i torsdags 28+1 lillepigens vægt blev skønnet til 1000 gram hvilket lige er i underkanten siger de

Ja jordemoderen mente det var en rigtig fin vægt, og det hele så godt ud så jeg er rigtig glad.

det lyder heller ikke af meget, hvad skal du så gøre for at få vægten op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

camilladyhr

Hailiesmom11 skriver:

JA vil ikke vente så lang tid!!! Er så spændt på om vi får ret i det bliver en dreng

Hehe, jeg glæder mig nu til overraskelsen når jeg har født

det kunne da være fedt hvis i fik en dreng, jeg tror også vi får en dreng men nu må vi se

Anmeld

23. februar 2013

camilladyhr

B&J skriver:

Sikke en SMUK mave den sidder rigtigt flot på dig

Tusind tak, er også rigtig glad for den er så fin

Anmeld

23. februar 2013

Hailiesmom11

camilladyhr skriver:

Hehe, jeg glæder mig nu til overraskelsen når jeg har født

det kunne da være fedt hvis i fik en dreng, jeg tror også vi får en dreng men nu må vi se

Så må du lige komme herud har fået en hel kasse med tøj og rigtig meget til dreng

Anmeld

23. februar 2013

Mink

camilladyhr skriver:

Så nåede vi så langt bettefis vokser og er dejlig aktiv var ved jdm i onsdags og hun skønnede den til at veje ca 1400g. kan slet ikke vente til den kommer ud til os  (Billede kommer om lidt)

Fiiin mave

Anmeld

23. februar 2013

norenberg

camilladyhr skriver:

Ja jordemoderen mente det var en rigtig fin vægt, og det hele så godt ud så jeg er rigtig glad.

det lyder heller ikke af meget, hvad skal du så gøre for at få vægten op?

Der er ikke rigtig noget at gøre spiser reglmæssigt 6 gange om dagen og får kalk, vitaminer og jern som jeg skal....så mere kan der ikke gøres...så er spændt på næste vækst scanning på torsdag...

Anmeld

24. februar 2013

camilladyhr

norenberg skriver:

Der er ikke rigtig noget at gøre spiser reglmæssigt 6 gange om dagen og får kalk, vitaminer og jern som jeg skal....så mere kan der ikke gøres...så er spændt på næste vækst scanning på torsdag...

Ja det kan jeg da godt forstå du gør, så må vi håbe det ser bedre ud. Hvornår er du sat til? 

Anmeld

24. februar 2013

camilladyhr

Hailiesmom11 skriver:

Så må du lige komme herud har fået en hel kasse med tøj og rigtig meget til dreng

Ja tak søde. Vi må da snart lige finde en dag. Det alt for længe siden.

Anmeld

24. februar 2013

Hailiesmom11

camilladyhr skriver:

Ja tak søde. Vi må da snart lige finde en dag. Det alt for længe siden.

Alt alt for længe.. skal vi finde en dag i løbet af de næste par uger inden jeg skal starte på skole

Anmeld

24. februar 2013

camilladyhr

Hailiesmom11 skriver:

Alt alt for længe.. skal vi finde en dag i løbet af de næste par uger inden jeg skal starte på skole

Ja det synes jeg da vi skal. Hvad med den her uge, der har vi nemlig ingen børn jeg skal hente så er det lidt nemmere at få tid til det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.