bækkenløsning sygemelding hvortidligt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

piap

camilladyhr skriver:

Jeg har også først fået det konstateret her i uge 26, men har en veninde der blev sygemeldt omkring uge 17 med det.

hmmm der er jo ikke andet end at vente til mandag og se hvad lægen siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

channie-g

piap skriver:

Jeg fik i uge 15 konstanteret bækkenløsning, og fik den gang af vide af min læge at jeg bare skulle ringe hvis jeg havde behove for en fuldtidsygemelding.... hvilket jeg har nu !!! jeg er nu i uge 17, og har aldrig i mit liv oplevet så meget smerte som nu

jeg ringer så op til min læge og siger at nu har jeg behov for den lægeerklæring for jeg kan ikke andet end ligger i min seng, pga smerter...  hvortil jeg får at vide at det var ALT fortidlig at få bækkenløsning og en sygemelding.. men hallo jeg har så ondt at jeg ikke kan være nogen steder... og jeg har været til fys og det hjalp ikke en skid, tvært imod er det kun blevet værre !!!  men min læge mener nu ikke at man allerede i uge 17 kan få bækkenløsning 

så nu skal jeg der op igen på mandag til undersøgelse igen for bækkenløsning og evt en sygemelding...

men nu kunne jeg godt tænke mig at høre jer der har været sygemeldt med bækkenløsning hvortidligt i blev sygemeldt og hvor meget jeres læge gjorde ud af det!!!

første gang blev jeg sygemeldt fra uge 15 (er sosu-hjælper så derfor fik jeg den tidlig)

er denne gang (nu) i uge 12 og har allerede været til lægen første gang, da mit startede i hofterne under min sidste graviditet og er startet igen... nu er jeg så på uddannelse så håber der går lidt tid inden jeg skal sygemeldes denne gang men tro mig jeg er ikke bleg for at gå op til læge og bede om en fuld sygemelding hvis jeg mener det er nødvendig, om jeg er uge 12, 17 eller 30, jeg er ligeglad, det er mig der har ond og ikke lægen så siger jeg sygmeld mig så skal de sq sygemelde mig :-) skal lige siges at jeg også ende ud med krykker til sidste (sidste gang)...

Anmeld

22. februar 2013

dukke

piap skriver:

Jeg fik i uge 15 konstanteret bækkenløsning, og fik den gang af vide af min læge at jeg bare skulle ringe hvis jeg havde behove for en fuldtidsygemelding.... hvilket jeg har nu !!! jeg er nu i uge 17, og har aldrig i mit liv oplevet så meget smerte som nu

jeg ringer så op til min læge og siger at nu har jeg behov for den lægeerklæring for jeg kan ikke andet end ligger i min seng, pga smerter...  hvortil jeg får at vide at det var ALT fortidlig at få bækkenløsning og en sygemelding.. men hallo jeg har så ondt at jeg ikke kan være nogen steder... og jeg har været til fys og det hjalp ikke en skid, tvært imod er det kun blevet værre !!!  men min læge mener nu ikke at man allerede i uge 17 kan få bækkenløsning 

så nu skal jeg der op igen på mandag til undersøgelse igen for bækkenløsning og evt en sygemelding...

men nu kunne jeg godt tænke mig at høre jer der har været sygemeldt med bækkenløsning hvortidligt i blev sygemeldt og hvor meget jeres læge gjorde ud af det!!!

Jeg fik konstateret bækkenløsning i uge 11 af min JM og i uge 17 sygemeldt min læge mig

Anmeld

22. februar 2013

katrine26

Ja det er ikke rart at gå rundt med de smerter er selv i uge 18 og er lige blevet fuldtids sygemeldt med bækkenløsning og migræne. Katrine26. 

Anmeld

22. februar 2013

piap

katrine26 skriver:

Ja det er ikke rart at gå rundt med de smerter er selv i uge 18 og er lige blevet fuldtids sygemeldt med bækkenløsning og migræne. Katrine26. 

nej  smerterne er helt umenneskelig at gå med, eller nu går jeg ikke så meget i øjeblikket bruger det meste af min tid liggende på sofaen eller i min seng

Anmeld

22. februar 2013

Fru Christensen

Første graviditet blev jeg sygemeldt da jeg var 25 uger henne. Her anden gang blev jeg allerede deltids sygemeldt fra uge 16  Og fuld tid uge 20.... 

Anmeld

22. februar 2013

camilladyhr

piap skriver:

hmmm der er jo ikke andet end at vente til mandag og se hvad lægen siger

Nej, håber da du kan få en sygemelding for det ikke til at holde ud når det gør så ondt

men du får lige en Og held og lykke på mandag.

Anmeld

22. februar 2013

Wik

Det er ikke sikkert du kan bruge det til noget. Men jeg har også bækken relaterede smerter, man kalder det ikke bækkenløsning mere, det lyder også skrækkeligt. 

Jeg vil sige at jeg i uge 16 fik smerter, og nu er i uge 30. Flere gange har jeg overvejet en sygemelding. Og besluttede for to uger siden at stoppe på arbejde,på grund af mit bækken, men bliver på mit studie, og komme de dage jeg kan.

Hvis du kun har været til fys en gang, vil jeg håbe du gør det igen! Efter mit første besøg fik jeg også meget mere ondt end jeg havde før, og græd en halv dag.

Men nu har jeg generelt bedre, stadig med skrækkelige dage, men flere dage hvor jeg trives. Jeg synes også det lyder tidligt, med en sygemelding, men det er fordi jeg ved at det kan ændre sig, du gør det rigtige at slappe af, men det at få løsnet op, og bevæge dig samt lave øvelser gør virkelig også noget. Det handler om at varme kroppen op uden at få for langt, og det er en svær balance. Hvis du er helt låst fast og også er skæv i hofteskål og spænder når du går mv. Bliver smerterne helt ulidelige.  Jeg bruger varmepude og varme bade, og har fået instrukser i hvordan jeg skal gå, for ikke at belaste lænden, samt hvordan jeg selv låser mine låse op, det har VIRKELIG hjulpet.

Hvis det er første graviditet, bliver din tid ENORMT lang hvis du bliver sygemeldt nu, og du kan risikere at du får det så meget bedre at du kommer til at fortryde.

Men jeg skriver også kun sådan et langt indlæg, fordi jeg virkelig er glad for jeg ikke blev sygemeldt, selvom det dengang virkede som den eneste mulighed. 

Rigtig god bedring, og håber ikke jeg såre med min ligefremhed.

Anmeld

25. februar 2013

piap

dukke skriver:

Jeg fik konstateret bækkenløsning i uge 11 af min JM og i uge 17 sygemeldt min læge mig

blev du fuldtids sygemeldt fra uge 17? er nemlig lige kommet hjem fra lægen og fik en sygemelding på 4 uger til at starte med  og så skulle vi ses igen om 4 uger for han måtte ikke sygemelde mig fra nu af og indtil jeg skulle på ferie og derefter barsel

Anmeld

25. februar 2013

dukke

piap skriver:

blev du fuldtids sygemeldt fra uge 17? er nemlig lige kommet hjem fra lægen og fik en sygemelding på 4 uger til at starte med  og så skulle vi ses igen om 4 uger for han måtte ikke sygemelde mig fra nu af og indtil jeg skulle på ferie og derefter barsel

Ja jeg måtte stoppe i skole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.