Det er ikke sikkert du kan bruge det til noget. Men jeg har også bækken relaterede smerter, man kalder det ikke bækkenløsning mere, det lyder også skrækkeligt.
Jeg vil sige at jeg i uge 16 fik smerter, og nu er i uge 30. Flere gange har jeg overvejet en sygemelding. Og besluttede for to uger siden at stoppe på arbejde,på grund af mit bækken, men bliver på mit studie, og komme de dage jeg kan.
Hvis du kun har været til fys en gang, vil jeg håbe du gør det igen! Efter mit første besøg fik jeg også meget mere ondt end jeg havde før, og græd en halv dag.
Men nu har jeg generelt bedre, stadig med skrækkelige dage, men flere dage hvor jeg trives. Jeg synes også det lyder tidligt, med en sygemelding, men det er fordi jeg ved at det kan ændre sig, du gør det rigtige at slappe af, men det at få løsnet op, og bevæge dig samt lave øvelser gør virkelig også noget. Det handler om at varme kroppen op uden at få for langt, og det er en svær balance. Hvis du er helt låst fast og også er skæv i hofteskål og spænder når du går mv. Bliver smerterne helt ulidelige. Jeg bruger varmepude og varme bade, og har fået instrukser i hvordan jeg skal gå, for ikke at belaste lænden, samt hvordan jeg selv låser mine låse op, det har VIRKELIG hjulpet.
Hvis det er første graviditet, bliver din tid ENORMT lang hvis du bliver sygemeldt nu, og du kan risikere at du får det så meget bedre at du kommer til at fortryde.
Men jeg skriver også kun sådan et langt indlæg, fordi jeg virkelig er glad for jeg ikke blev sygemeldt, selvom det dengang virkede som den eneste mulighed.
Rigtig god bedring, og håber ikke jeg såre med min ligefremhed.