bækkenløsning sygemelding hvortidligt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.015 visninger
20 svar
1 synes godt om
22. februar 2013

piap

Jeg fik i uge 15 konstanteret bækkenløsning, og fik den gang af vide af min læge at jeg bare skulle ringe hvis jeg havde behove for en fuldtidsygemelding.... hvilket jeg har nu !!! jeg er nu i uge 17, og har aldrig i mit liv oplevet så meget smerte som nu

jeg ringer så op til min læge og siger at nu har jeg behov for den lægeerklæring for jeg kan ikke andet end ligger i min seng, pga smerter...  hvortil jeg får at vide at det var ALT fortidlig at få bækkenløsning og en sygemelding.. men hallo jeg har så ondt at jeg ikke kan være nogen steder... og jeg har været til fys og det hjalp ikke en skid, tvært imod er det kun blevet værre !!!  men min læge mener nu ikke at man allerede i uge 17 kan få bækkenløsning 

så nu skal jeg der op igen på mandag til undersøgelse igen for bækkenløsning og evt en sygemelding...

men nu kunne jeg godt tænke mig at høre jer der har været sygemeldt med bækkenløsning hvortidligt i blev sygemeldt og hvor meget jeres læge gjorde ud af det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Jupiter

piap skriver:

Jeg fik i uge 15 konstanteret bækkenløsning, og fik den gang af vide af min læge at jeg bare skulle ringe hvis jeg havde behove for en fuldtidsygemelding.... hvilket jeg har nu !!! jeg er nu i uge 17, og har aldrig i mit liv oplevet så meget smerte som nu

jeg ringer så op til min læge og siger at nu har jeg behov for den lægeerklæring for jeg kan ikke andet end ligger i min seng, pga smerter...  hvortil jeg får at vide at det var ALT fortidlig at få bækkenløsning og en sygemelding.. men hallo jeg har så ondt at jeg ikke kan være nogen steder... og jeg har været til fys og det hjalp ikke en skid, tvært imod er det kun blevet værre !!!  men min læge mener nu ikke at man allerede i uge 17 kan få bækkenløsning 

så nu skal jeg der op igen på mandag til undersøgelse igen for bækkenløsning og evt en sygemelding...

men nu kunne jeg godt tænke mig at høre jer der har været sygemeldt med bækkenløsning hvortidligt i blev sygemeldt og hvor meget jeres læge gjorde ud af det!!!

Jeg har selv først lige fået det konstateret her i uge 28, men har en veninde som blev sygemeldt med det allerede fra uge 16.

Min læge ville sygemelde mig med det samme ugen problemer - det var mest mig selv der ikke kunne lide tanken.

Og min veninde fik både krykker og strenge ordre på RO.

Men der er selvfølgelig forskel på lægerne, og det lyder som om du har en lidt streng en af slagsen.

Håber du får den sygemelding - det er umenneskelige smerter at gå rundt med

Anmeld

22. februar 2013

piap

Jupiter skriver:

Jeg har selv først lige fået det konstateret her i uge 28, men har en veninde som blev sygemeldt med det allerede fra uge 16.

Min læge ville sygemelde mig med det samme ugen problemer - det var mest mig selv der ikke kunne lide tanken.

Og min veninde fik både krykker og strenge ordre på RO.

Men der er selvfølgelig forskel på lægerne, og det lyder som om du har en lidt streng en af slagsen.

Håber du får den sygemelding - det er umenneskelige smerter at gå rundt med

min rigtig læge har lige fået uddannelse orlov og der var der ikke noget problem med sygemelding det er hende den anden læge der er oppe hos min læge der er problemet hun vil ikke skrive under på noget som hende min rigtige læge har skrevet i min vandrejournal ( men andre ord så stoler hun ikke på hende min læge)

men som min mand sagde at så troede han nu nok jeg skulle få den lægeerklæring på mandag, det var sikkert fordi det var fredag og de lukkede jo tidlig..

Anmeld

22. februar 2013

Jupiter

piap skriver:

min rigtig læge har lige fået uddannelse orlov og der var der ikke noget problem med sygemelding det er hende den anden læge der er oppe hos min læge der er problemet hun vil ikke skrive under på noget som hende min rigtige læge har skrevet i min vandrejournal ( men andre ord så stoler hun ikke på hende min læge)

men som min mand sagde at så troede han nu nok jeg skulle få den lægeerklæring på mandag, det var sikkert fordi det var fredag og de lukkede jo tidlig..

Ja hvis din rigtige læge har skrevet det i VJ, så skal hun da også nok sygemelde dig på mandag!

God bedring

Anmeld

22. februar 2013

Lunae

I min sidste graviditet fik jeg også bækkenløsning og fik til at begynde med en deltidssygemelding (kan ikke huske hvornår) og i uge 26 blev jeg fuldtidssygemeldt!

Denne gang har jeg også fået bækkenløsning og er nu i uge 22. Jeg er studerende og satser stærkt på, at det ikke bliver nødvendigt med en sygemelding!

Anmeld

22. februar 2013

L&V

piap skriver:

Jeg er lige gået ind i uge 20 og blev fuldtidssygemeldt i mandags grundet svær bækkenløsning, jeg blev henvis til ergo/fys på sygehuset hvor jeg fik en masse hjælpemidler og der efter sygemeldte min læge mig

Anmeld

22. februar 2013

thegirl22

Jeg blev sygemeldt i uge 15 af læge, pga bækkenløsning og jeg er i uge 24 nu :-)

Anmeld

22. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg fik det i uge 20-21. Så hvorfor skulle man ikke kunne få det i uge 17?

Anmeld

22. februar 2013

piap

Benjamins'mor skriver:

Jeg fik det i uge 20-21. Så hvorfor skulle man ikke kunne få det i uge 17?

ja min venindes mor fik det allerede i uge 8, så ved heller ikke lige hvad lægen tænker..

men tror da også at når det står i VJ at jeg har bækkenløsning at så får jeg en sygemelding på mandag

Anmeld

22. februar 2013

camilladyhr

piap skriver:

Jeg har også først fået det konstateret her i uge 26, men har en veninde der blev sygemeldt omkring uge 17 med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.