Underlig henvendelse fra dba.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.791 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. februar 2013

MorDk

Min kæreste fik en henvendelse fra en fyr på noget han har til salg på dba.dk Beskederne blev mere og mere mærkelige og min kæreste skrev til sidst at det vidst ikke handlede om at købe noget. Så hørte han ikke mere... Men ham fyren stavede for det første af HT og det var vildt svært at gennemskue sms'erne  Men det vi kunne læse var at han spurgte om de skulle hygge og om de skulle forloves og vores børn vare bange for lyn og torden osv. Virkelig "strange"

Tænker han ikke kan være helt "normal"

Andre der har oplevet noget lign?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

BigHope13

Ej hvor ulækkert.
Tænker umiddelbart noget ala telefonfis bare via sms. Det skulle ikke undre mig at der findes så mærkelige mennesker derude

Anmeld

22. februar 2013

Asta&Alfred

MorDk skriver:

Min kæreste fik en henvendelse fra en fyr på noget han har til salg på dba.dk Beskederne blev mere og mere mærkelige og min kæreste skrev til sidst at det vidst ikke handlede om at købe noget. Så hørte han ikke mere... Men ham fyren stavede for det første af HT og det var vildt svært at gennemskue sms'erne  Men det vi kunne læse var at han spurgte om de skulle hygge og om de skulle forloves og vores børn vare bange for lyn og torden osv. Virkelig "strange"

Tænker han ikke kan være helt "normal"

Andre der har oplevet noget lign?

Nej, men det lyder da noget ubehageligt. Det er ikk elige dte man forventer, når man sætter noget tilsalg på DBA

Anmeld

22. februar 2013

Louise H.

Har ikke selv prøvet det. Men det var da godt nok ubehageligt

Anmeld

22. februar 2013

MorDk

Ja jeg sys også sådan noget er plat og klamt. Også derfor jeg f.eks ikke har adressen vist på kort derinde. De kan kun se hvilken by jeg bor i... Har sagt at min kæreste skal gøre det samme!!

Anmeld

22. februar 2013

Troldemommi

MorDk skriver:

Ja jeg sys også sådan noget er plat og klamt. Også derfor jeg f.eks ikke har adressen vist på kort derinde. De kan kun se hvilken by jeg bor i... Har sagt at min kæreste skal gøre det samme!!

Ja det er med at tage sine forholdsregler, der findes sgu mange mærkelige mennesker derude.

Monica

Anmeld

22. februar 2013

Merii

Vi har engang oplevet at de gjorde grin med vores salg, jeg synes det er så ubehageligt

Anmeld

22. februar 2013

MorDk

Merii skriver:

Vi har engang oplevet at de gjorde grin med vores salg, jeg synes det er så ubehageligt

Ej hvordan?

Anmeld

22. februar 2013

Merii

Vi havde vores kanin til salg og vi fik et opkald hvor et par stykker mænd grinte i baggrunden og det var altså ikke børn, de sagde mærkelig ting osv.. man får det så dårligt i maven puhaa

Anmeld

22. februar 2013

MorDk

Merii skriver:

Vi havde vores kanin til salg og vi fik et opkald hvor et par stykker mænd grinte i baggrunden og det var altså ikke børn, de sagde mærkelig ting osv.. man får det så dårligt i maven puhaa

Ej hvor ubehageligt  

Jeg oplyser ikke nummer eller adresse inde på dba.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.